![]() |
Verkiezingsprogramma PVV: Nederland moet uit de EU
Vertrekken uit de EU, dat is het enige programmapunt van de PVV voor de verkiezingen.
Citaat:
Het lijkt mij beter om alle medewerking aan het ESM op te zeggen. Of we de euro als munt opgeven is van later zorg. Banken die failliet zijn moeten maar gesaneerd worden en landen die failliet zijn moeten uit de euro. Zo is het leven. |
Strijd tegen het EU-nationalisme !
Prima, dat kan ik enkel aanmoedigen. Uit het programma van de PVV : Jean-Claude Juncker Premier van Luxemburg en voorzitter van de Eurogroep “We beslissen iets. We brengen dat dan in en wachten enige tijd om te zien wat er gebeurt. Volgt er geen misbaar, breekt er geen opstand uit – de meesten begrijpen toch niet wat er is beslist – dan gaan we weer wat verder. Stap voor stap tot er geen terugkeer meer mogelijk is.” Jean-Claude Juncker Premier van Luxemburg en voorzitter van de Eurogroep Vraag is maar, hoeveel Nederlanders beseffen daadwerkelijk het gevaar van de EU-superstaat en bvb. het ESM ? Zullen voldoende Nederlanders voor het patriotische PVV kiezen ? |
Dit programma lijkt me eerlijk gezegd eerder bedoeld voor zijn Angelsaksische achterban dan voor zijn Nederlandse publiek, zo'n anti-Europees verhaal gaat er bij zijn Angelsaksische fans immers in als gesneden koek. Wilders is al langer bezig met het voorbereiden van zijn overstap naar het wereldje van de Amerikaanse extreemrechtse denktanks, als hij bij de eerstvolgende verkiezingen zwaar verliest keert hij ongetwijfeld zijn vaderland met veel misbaar de rug toe om naar de VS verhuizen. Daar zal hij dan eerst een paar jaar grof geld verdienen met zijn islamofobe en eurosceptische standpunten bij die denktanks, eventueel nog een boek of twee schrijven over de ondergang van Europa en de 'clash' der beschavingen, en vervolgens rentenieren. Wilders probeert gewoon zijn pensioentje veilig te stellen. ;-)
|
Goed, dan smelt zijn achterban wat
|
Citaat:
De SP, de andere grote EU-sceptische partij in Nederland, slaat vooralsnog een redelijk gematigde toon aan. De SP is nog steeds tegen, maar maakt er zover ik heb kunnen nagaan vooralsnog geen speerpunt van in de aanloop naar de verkiezingen in september. Met andere woorden zou de PVV hier best wel eens de nodige extra stemmers mee kunnen winnen, hetgeen een goede zaak zou zijn. Die Jean-Claude Juncker is er één van de machts- en geldwellustige eurofiele uitvreterskaste die voor eigen gewin een heel continent kapot willen maken, volkeren hun identiteit willen ontnemen en van hen financiële slaven en hersenloze consumenten wil maken, en hij beschrijft de werkwijze van de EU dan ook perfect: Stukje bij beetje, stap voor stap een staatsgreep in alle landen uitvoeren, tot de Europese bevolkingen alle macht en zelfdeterminatie is ontnomen en dat overgeheveld is naar een bende onverkozen antidemocratische smeerlappen in Brussel. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be