NieuwNoors |
3 juli 2012 19:43 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT
(Bericht 6200941)
:lol: Komaan je bent toch geen mietje he?:-)
Het is snel over. Het ergste is altijd die naald dat in je tandvlees gestoken wordt om te verdoven. Dat doet mij verkrampen van pijn, maar eens de verdoving optreedt, dan is er weinig gevaar meer voor pijn.
Een keer maakte ik mee dat ik voelde hoe de vloeistof uit de naald aan de andere kant terug uitkwam; men had de naald te ver gestoken.:|
|
:-(
Het allerergste wat ik meegemaakt heb: ik kwam enkele jaren geleden op controle, had geen pijn of niks. De tandarts zegt tegen mij: NieuwNoors, je hebt een gaatje in een kies. De brave man gaat mijn medische fiche erbij halen, bekijkt die en zegt: "ge hebt geluk, het betreft een ontzenuwde kies. Is dus geen verdoving voor nodig want die is toch dood". Ikke blij natuurlijk. Jippie, lekker gaatje laten uitboren zonder die vervelende naald in m'n tandvlees.
Tandarts komt af met die boor, begint te boren en ik moet zeggen: de eerste 5 seconden voelde ik niks.
Plotseling VLIEG ik tegen het plafond. Spring recht uit die stoel, duw ruw die tandarts z'n hand weg -allee, heel dieje mens vloog nen halve meter verder:lol:). Die begint tegen mij te schelden of ik niet goed bij m'n hoofd ben en zegt: "Onmogelijk dat je pijn gevoeld hebt. Die kies is ontzenuwd geweest". Toen zag hij dat de tranen over mijn wangen liepen van de pijn en vraagt hij: Zeg, gij zijt toch Nadine hé??
Ik kon alleen maar uitbrengen: NEEN, Nadine is mijn zus!!!!
Die lomperd had mij gewoon verwisseld met mijn zus en mij behandeld aan de hand van HAAR tandgegevens. Ik kreeg toen 3 spuiten verdoving toen hij zijn vergissing inzag. Nooit meer ben ik bij die pipo langsgeweest. Gelukkig heb ik nu nen heeeeele lieve mens gevonden. Iets verder weg maar niemand van mijn familie gaat daar langs. Ben nu gerust.:-)
|