Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Morgen naar de tandarts... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173151)

Demper 3 juli 2012 16:21

Morgen naar de tandarts...

:-(

Liederik 3 juli 2012 16:33

Vraag bluetooth

kelt 3 juli 2012 16:59

Om in de sfeer te komen hier alvast wat uitleg :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=BOiMclPBumM

Demper 3 juli 2012 17:04

http://www.youtube.com/watch?v=2ZGCUH1TDm0

:c

Восход-1 3 juli 2012 17:14

Het krakend geluid van de naald die je gehemelte binnendringt.

Demper 3 juli 2012 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6200919)
Het krakend geluid van de naald die je gehemelte binnendringt.

Ik ben blij dat je geniet van het feit dat ik pijn zal hebben. <3

Antoon 3 juli 2012 17:17

----------------------------------------------------------

Leren over angst en moed van tandartsbezoek

---------------------------------------------------------

MaGNiFiCaT 3 juli 2012 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6200827)

:lol: Komaan je bent toch geen mietje he?:-)

Het is snel over. Het ergste is altijd die naald dat in je tandvlees gestoken wordt om te verdoven. Dat doet mij verkrampen van pijn, maar eens de verdoving optreedt, dan is er weinig gevaar meer voor pijn.
Een keer maakte ik mee dat ik voelde hoe de vloeistof uit de naald aan de andere kant terug uitkwam; men had de naald te ver gestoken.:|

vrijevlaming 3 juli 2012 17:35

trololo!

Derk de Tweede 3 juli 2012 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6200941)

Het is snel over. Het ergste is altijd die naald dat in je tandvlees gestoken wordt om te verdoven. Dat doet mij verkrampen van pijn, maar eens de verdoving optreedt, dan is er weinig gevaar meer voor pijn.
Een keer maakte ik mee dat ik voelde hoe de vloeistof uit de naald aan de andere kant terug uitkwam; men had de naald te ver gestoken.:|

Ik hoorde eens een vrouw zeggen die voor een wortelkanaalbehandeling al in de stoel zat.
"Ik krijg nog liever een kind"

Tandarts:
"Even de stoel anders zetten".

SDG 3 juli 2012 18:35

Can God Fill Teeth?

Klojo eerste klas 3 juli 2012 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6201011)
Ik hoorde eens een vrouw zeggen die voor een wortelkanaalbehandeling al in de stoel zat.
"Ik krijg nog liever een kind"

Tandarts:
"Even de stoel anders zetten".

:rofl:

Bij ons kan je een plaatselijke verdoving te krijgen.... Normaal is dat voor de allerkleinsten, maar voor 1 keer kan er wel een uitzondering gemaakt worden zeker ? ;-)

Zipper 3 juli 2012 19:02

Citaat:

misschien komt zij wel je handje vasthouden.

MaGNiFiCaT 3 juli 2012 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6201119)
misschien komt zij wel je handje vasthouden.

Ohja, een remedie die ik bij het inspuiten van de verdoving hanteer is:
in mijn gedachten ben ik op een totaal andere plaats, in totaal andere omstandigheden.8-) Het helpt zeker hoor.

Txiki 3 juli 2012 19:17

Citaat:

ze zullen hem niet temmen, zolang hij tanden heeft... 8-)

NieuwNoors 3 juli 2012 19:21

Citaat:

Ik moet binnen 2 weken! :-(:-(
Zit nu al volop met zenuwen.....bbbrrrr.
Mag ik vragen waarvoor je moet? Heb je pijn ofzo? Bij mij is't voor halfjaarlijkse controle. (vroeger zelfs 3-maandelijks omdat ik een "zwak" gebit heb:cry:).

Txiki 3 juli 2012 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6201151)
Ik moet binnen 2 weken! :-(:-(
Zit nu al volop met zenuwen.....bbbrrrr.
Mag ik vragen waarvoor je moet? Heb je pijn ofzo? Bij mij is't voor halfjaarlijkse controle. (vroeger zelfs 3-maandelijks omdat ik een "zwak" gebit heb:cry:).

Hij krijgt tandjes.

NieuwNoors 3 juli 2012 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6200941)

Het allerergste wat ik meegemaakt heb: ik kwam enkele jaren geleden op controle, had geen pijn of niks. De tandarts zegt tegen mij: NieuwNoors, je hebt een gaatje in een kies. De brave man gaat mijn medische fiche erbij halen, bekijkt die en zegt: "ge hebt geluk, het betreft een ontzenuwde kies. Is dus geen verdoving voor nodig want die is toch dood". Ikke blij natuurlijk. Jippie, lekker gaatje laten uitboren zonder die vervelende naald in m'n tandvlees.
Tandarts komt af met die boor, begint te boren en ik moet zeggen: de eerste 5 seconden voelde ik niks.
Plotseling VLIEG ik tegen het plafond. Spring recht uit die stoel, duw ruw die tandarts z'n hand weg -allee, heel dieje mens vloog nen halve meter verder:lol:). Die begint tegen mij te schelden of ik niet goed bij m'n hoofd ben en zegt: "Onmogelijk dat je pijn gevoeld hebt. Die kies is ontzenuwd geweest". Toen zag hij dat de tranen over mijn wangen liepen van de pijn en vraagt hij: Zeg, gij zijt toch Nadine hé??
Ik kon alleen maar uitbrengen: NEEN, Nadine is mijn zus!!!!
Die lomperd had mij gewoon verwisseld met mijn zus en mij behandeld aan de hand van HAAR tandgegevens. Ik kreeg toen 3 spuiten verdoving toen hij zijn vergissing inzag. Nooit meer ben ik bij die pipo langsgeweest. Gelukkig heb ik nu nen heeeeele lieve mens gevonden. Iets verder weg maar niemand van mijn familie gaat daar langs. Ben nu gerust.:-)

Scherven A. Mok 3 juli 2012 20:41

Ik ben vorige week geweest. Zes maandelijkse, al een jaar geen pijn. Alles is in orde, zegt de tandarts, zal nog eventjes reinigen (dan kan hij meer aanrekenen). Waaaaaaaa waaaaa met die boor tegen al mijn tanden en in het tandvlees. Nu zit ik al drie dagen met serieuze tandpijn :evil: Ik denk dat ik maar naar iemand anders op zoek ga. Ik vertrouw die mens voor geen zak meer.

Mitgard 3 juli 2012 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6201139)
in mijn gedachten ben ik op een totaal andere plaats, in totaal andere omstandigheden.8-)

We zullen maar niet vragen waar en met wie hé. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be