Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Al Qaeda dreigt met aanslagen in europa. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17316)

Mitgard 2 juli 2004 11:17

Al-Qaeda dreigt met aanslagen in Europa

Uitgegeven: 2 juli 2004 10:26

DUBAI - De terreurorganisatie al-Qaeda dreigt met aanslagen in Europa, als het eenzijdig bestand dat leider Osama bin Laden in april aanbood, is afgelopen. Dat staat in een brief van een groepering die banden zou hebben met al-Qaeda. Dat berichtte de Arabische krant Asharq al-Awsat vrijdag.

Op 15 april bood de Saudische terrorist Osama bin Laden Europa vrede aan. Het bestand zou drie maanden duren en dus medio juli aflopen. In ruil voor vrede zouden alle Europese militairen zich uit islamitische landen moeten terugtrekken.

"Aan het Europese volk. U hebt nog een paar dagen om het bestand van Bin Laden te accepteren of anders zal u uzelf de schuld moeten geven", aldus de verklaring die wordt toegeschreven aan de Abu Hafs al-Masr Brigades.

Deze groepering zegt ook verantwoordelijk te zijn voor de aanslagen van 11 maart in Madrid, waardoor ruim 190 mensen de dood vonden.

De Europese landen wezen destijds het aanbod van Bin Laden voor een bestand met grote eensgezindheid af.

---------------------------------------------------------------

wat staat ons nog te wachten?
durft u nog de trein nemen of het vliegtuig deze zomer?

8O

Peace 2 juli 2004 11:20

Wij kunnen twee zaken doen. Gewoon blijven wachten en niets doen of het land afsluiten voor nieuwe moslim immigranten en eens een serieuze selectie gaan maken onder de aanwezige moslims in ons land.

Persoonlijk ben ik meer voor het voorkomen dan voor het genezen.

numarx 2 juli 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

Ja.

Tegendradigaard 2 juli 2004 11:26

Ik durf wel maar ik doe het niet..

Waar gaan we naartoe, waar gaan we naartoe ...... ??? Nergens dus he, of het zou met den auto moeten zijn.

whoisy 2 juli 2004 11:32

Citaat:

DUBAI - De terreurorganisatie al-Qaeda dreigt met aanslagen in Europa, als het eenzijdig bestand dat leider Osama bin Laden in april aanbood, is afgelopen. Dat staat in een brief van een groepering die banden zou hebben met al-Qaeda. Dat berichtte de Arabische krant Asharq al-Awsat vrijdag.

Op 15 april bood de Saudische terrorist Osama bin Laden Europa vrede aan. Het bestand zou drie maanden duren en dus medio juli aflopen. In ruil voor vrede zouden alle Europese militairen zich uit islamitische landen moeten terugtrekken.

"Aan het Europese volk. U hebt nog een paar dagen om het bestand van Bin Laden te accepteren of anders zal u uzelf de schuld moeten geven", aldus de verklaring die wordt toegeschreven aan de Abu Hafs al-Masr Brigades.

Deze groepering zegt ook verantwoordelijk te zijn voor de aanslagen van 11 maart in Madrid, waardoor ruim 190 mensen de dood vonden.

De Europese landen wezen destijds het aanbod van Bin Laden voor een bestand met grote eensgezindheid af.

8O

"Zolang we hen gerust laten, laten ze ons gerust."

Toegeven aan misdadigers, heet zoiets.
Hoe zou het toch komen dat de naam "België" naar boven komt in zoveel misdaden. (paspoortenhandel, terrorisme, ...)
Omdat dat misschien de slagzin van het beleid is?

Met terroristen onderhandel je niet, dat is een straatje zonder eind. Daar kom je nooit uit als winnaar.

"Vrij-mensenverkeer" werkt dit alles in de hand.
Oplossing: beter voorkomen dan genezen.
Maar hoe, beste Peace?
Waterdicht is zoiets nooit...

Maar misschien is het wel aangewezen om de staatsveiligheid af te schaffen, en de minister alle beslissingen te laten die haar het best uitkomen, zoals bij het aanstellen van die fundi's in de moslim-executieve.
Wat heb je nu aan een staatsveiligheid die zich moet bezighouden met het tellen van het aantal toiletbezoeken van VB'ers. Wat moet je met een staatsveiligheid waarvan het advies rapper wordt genegeerd dan het werd meegedeeld...

Terrorisme is er voor iedereen. Het is geen geboorterecht ofzo voor moslims hoor, Peace... wat niet wegneemt dat het percentage dat moslims op hun naam kunnen schrijven bij terroristische aanslagen van de afgelopen jaren, niet anders dan hoog is.

ancapa 2 juli 2004 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Waar gaan we naartoe, waar gaan we naartoe ...... ??? Nergens dus he, of het zou met den auto moeten zijn.

toch maar oppassen... hun specialiteit is "BOMauto's" 8O

kangoo 2 juli 2004 11:36

Alle maroefen en aanhangers terug naar hunne zandbak en het spel is opgelost. Mogen ze ginder elkaar beschieten, zichzelf laten ontploffen of elkaar de kop afzagen met een houtzaag.

Starlight 2 juli 2004 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Wow, als ik jullie hoor, vertrek ik straks dus op levensgevaarlijke missie. :wink: Ik neem straks den trein naar Brussel.
Als ik niet meer terugkeer....het was fijn vertoeven op dit forum.

Tegendradigaard 2 juli 2004 11:53

STarlight : BOEM !

Starlight 2 juli 2004 11:54

:angel:

Tegendradigaard 2 juli 2004 11:55

pas toch maar op...

Attiladehun 2 juli 2004 13:24

Het zou voor één keer eens goed kunnen zijn om in een wijk met veel moslims (vooral Marokkanen) te wonen. Waarschijnlijk zullen ze daar wel geen aanslagen plegen, want teveel 'broeders en zusters' in de buurt... :wink: 8)

Misschien dat op den duur iedereen dan wel in een concentratiewijk wil wonen. Liever wat geambeteerd of overvallen worden dan een bom op je donder krijgen.
Dan zal de prijs van mijn Seefhoekhuisje fors de hoogte in gaan... :lol:

numarx 2 juli 2004 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Het zou voor één keer eens goed kunnen zijn om in een wijk met veel moslims (vooral Marokkanen) te wonen. Waarschijnlijk zullen ze daar wel geen aanslagen plegen, want teveel 'broeders en zusters' in de buurt... :wink: 8)
Misschien dat op den duur iedereen dan wel in een concentratiewijk wil wonen. Liever wat geambeteerd of overvallen worden dan een bom op je donder krijgen. Dan zal de prijs van mijn Seefhoekhuisje fors de hoogte in gaan... :lol:

Ik vind u precies niet zo'n toffe.

Attiladehun 2 juli 2004 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:

Misschien dat op den duur iedereen dan wel in een concentratiewijk wil wonen. Liever wat geambeteerd of overvallen worden dan een bom op je donder krijgen. Dan zal de prijs van mijn Seefhoekhuisje fors de hoogte in gaan... :lol:

Ik vind u precies niet zo'n toffe.

Ha nee? En waarom nie?

prutske 2 juli 2004 13:50

Citaat:

Op 15 april bood de Saudische terrorist Osama bin Laden Europa vrede aan. Het bestand zou drie maanden duren en dus medio juli aflopen. In ruil voor vrede zouden alle Europese militairen zich uit islamitische landen moeten ter

8O

Volgens dat bericht zou ze ook aan de alle autochtoonse arabieren vragen zich uit Westen terrug te trekken.
Is dat geen goed nieuws,of niet. :wink:

Spolpoel 2 juli 2004 13:51

Citaat:

Misschien dat op den duur iedereen dan wel in een concentratiewijk wil wonen. Liever wat geambeteerd of overvallen worden dan een bom op je donder krijgen.

Verkeerde redenering Til.
De moslims kennen het begrip van collateral damage al langer dan vandaag. Zij noemen dat “martelaarschap”, of te de weg naar de ultieme destinatie : de 70 maagden in het Paradijs.
Ik zou maar niet te veel rekenen op een goed gemikte aanslag Je weet maar nooit dat Osama of vrienden hun Antwerpse maten aan een snelticket naar het Paradijs wil helpen.
:lol:

labyrinth 2 juli 2004 14:00

Misschien heeft het iets te maken met de beslissing van de NATO onlangs in Turkije om veiligheidstroepen in of buiten Irak op te leiden. Alle Europese landen zijn nu bij het conflict in Irak betrokken, zelfs deze die gekant waren tegen deze oorlog.
En voor wat? Het is meer een symbolische daad om Bush en Blair gerust te stellen.
Amerika sleurt ons steeds meer mee in een straatje zonder einde. De fundamentalisten groeien overal ook hier in België. Rassenhaat steekt overal de kop op :2gunfire: :oops: :(
Europa wou het diplomatisch oplossen maar Mijnheer Bush wou het hard spelen. Hij heeft de doos van Pandora geopend. Toegegeven Osama Bin Laden is ermee begonnen maar gunfighting en arrogantie was niet het geschikte antwoord.

Ik fiets dat beperkt de schade tot mezelf :)

Attiladehun 2 juli 2004 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:

Verkeerde redenering Til.
De moslims kennen het begrip van collateral damage al langer dan vandaag. Zij noemen dat “martelaarschap”, of te de weg naar de ultieme destinatie : de 70 maagden in het Paradijs.
Ik zou maar niet te veel rekenen op een goed gemikte aanslag Je weet maar nooit dat Osama of vrienden hun Antwerpse maten aan een snelticket naar het Paradijs wil helpen.
:lol:

Tja, alles kan in deze waanzinnige wereld!
Maarre, als ik er dan toch aan moet, hoe kom ik zelf aan zo'n zeventig maagden? :wink:
Of is dat alleen voor moslims? Eigen volk eerst? :lol:

kangoo 2 juli 2004 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Citaat:

Op 15 april bood de Saudische terrorist Osama bin Laden Europa vrede aan. Het bestand zou drie maanden duren en dus medio juli aflopen. In ruil voor vrede zouden alle Europese militairen zich uit islamitische landen moeten ter

8O

Volgens dat bericht zou ze ook aan de alle autochtoonse arabieren vragen zich uit Westen terrug te trekken.
Is dat geen goed nieuws,of niet. :wink:

Hopelijk luisteren ze naar hunnen Osama en is er mogen een overrompeling in Zaventem... *hou het een beetje beschaafd*

labyrinth 2 juli 2004 14:12

Tja, alles kan in deze waanzinnige wereld!
Maarre, als ik er dan toch aan moet, hoe kom ik zelf aan zo'n zeventig maagden?
Of is dat alleen voor moslims? Eigen volk eerst?

Ja dat krijg je als alle volkeren "Eigen volk eerst" denken. Heel onoverzichtelijk en chaotisch. Ieder stookt zijn eigen vuurtje en al gauw staat de boel in brand. En dan maar klagen en zagen..... :cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be