![]() |
Naziwaanzin in Genk
http://joodsactueel.be/2012/07/04/st...et-te-twisten/
Een fobie om u tegen te zeggen..hysterisch gedoe over een rijtje bucsusplanten met een ,met veel fantasie, bijna herkenbare vorm oftwel een Nazifobie..manmanman..en dan een hele uitleg over de collaboratie van genkenaars in woII...gestoorde mensen zijn het.. |
Citaat:
Ik zeg het je, dit is héél dicht bij de waarheid: ![]() |
Het zou me niet verbazen mochten ze die zelf geplant hebben...
Israeli police arrest 3 ultra-Orthodox Jews over hate graffiti at Holocaust memorial Citaat:
|
Wie?
|
Nu ja, dit is er toch wel over. Ik zie helemaal geen swastika in dat perkje.
Net zoals dat siermetselwerk in die Gentse gevel. De (correct gemaakte) swastika is bovendien een hindoe symbool dat het eeuwige leven symboliseert. Moeten we nu 70 jaar na datum nog altijd de foutieve conclusie trekken die gekke Dolf daaraan verleende? |
Navy gebouw in San Diego:
![]() |
Citaat:
Misschien moeten onze joodse vriendjes eens naar nepal of zo trekken. Daar kunnen ze dan om de 2 seconden rel schoppen. |
dubbel sorry
|
Citaat:
![]() |
*Zucht*
|
Wordt het eens geen tijd dat die Joden volwassen worden?
|
:rofl:
|
En dan de Belgische stasi die in actie treed en onderzoeksdossiers opendoet tegen de mensen van de groendienst die de aanplanting gedaan hebben.
Waar een klein land en een klein volk toch groot in kan zijn... |
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden.
|
Ben niet goed mee,maar was het NVA er met der Leider.
Straks mag je thuis je camenbert zelfs niet meer aansnijden. |
:rofl:
|
|
Citaat:
|
Tegen een inwoner eerst zeggen dat er niets aan de hand is maar als J.A. ingrijpt, past de burgemeester direct zijn toon aan:
"Ik stuur de redactie van Joods Actueel vast en zeker een foto door van de nieuwe beplanting”. Om u een idee te geven hoe ver en hoe hard Joods Actueel hun druk uitoefent. |
ik heb een suggestie voor de figuur van de volgende aanplanting van buxus ( djeezes wat een taalfout in de eerste post :oops: )
:hitler: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be