![]() |
Decreet ivm Uitgesteld Kijken
Deze drie mensen hebben net een decreet ingediend dat me fermeus in't verkeerde keelgat geschoten is (vooral net na het Europees Parlement ACTA wegstemde):
Ludwig Caluwé (CD&V), Van Malderen (sp.a) en Kris Van Dijck (N-VA) Deze drie uilskuikens herinneren zich blijkbaar niet wat een videorecorder is en wensen dat mensen niet zomaar meer kunnen vooruitspoelen bij de reclameblokken. Het wordt verdomme tijd dat we een Piraten Partij hebben die overal verkiesbaar is. Zulke BULLSHIT stoort mij enorm. http://www.knack.be/nieuws/belgie/mo...0132381964.htm Diegenen die lid zijn van N-VA, zulke bullshit gaat jullie zuur uitbreken. |
Opbreken, bedoel je. Effe lezen, hoor wat er precies staat.
|
Citaat:
Bende incompetente IDIOTEN |
Citaat:
|
Gaan ze ons doen betalen om iets op te nemen?
We zitten nu al met de hoogste prijzen in Europa kwa internet en telefonie. Walgelijk gewoon. Van de achterlijke sossen en de gore tsjeven kan je zoiets wel verwachten. Maar nu doet de Nieuwe Tsjeven Alliantie ook al mee. ![]() |
Een absolute schande.
|
Citaat:
het gaat hier om het 'evenwicht' tussen distributeurs en tv-zenders. niets particuliers mee gemoeid. Citaat:
|
N-VA begint met vuur te spelen.
Na de miserietaks, de nieuwe inverkeerstellingstaks die een kleine wagen meer doet betalen dan een BMW, nu dit... Als commerciele zenders (privaat ondernemingen) willen televisie maken moeten ze maar zien dat ze aan inkomsten geraken. |
Och ja, alweer een reden om die TV buiten te gooien. Dan moet je niet betalen.
|
Citaat:
Wie gaat dat mogen bijpassen? De domme melkkoe van een Vlaming natuurlijk. Doe niet zo naïef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze kunnen me de pot op.
Ik heb van telenet niks anders dan één digibox gekocht. Niks bijkomende abonnementen enz. Al de rest mogen ze houden. Ge denkt toch niet dat ik meer ga betalen voor de rest van die brol die op al die zenders komt? Eens te meer wordt bewezen Vlaanderen=regelneverij. Er zijn er hier die later nog spijt gaan krijgen dat ze geen Waalse medestanders meer hebben om teen de dwingelandij van de overheid in te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij betalen nu al veel geld voor digitale TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het huidig televisiemodel niet meer houdt, moet er een nieuw model komen.
Eenieder die dit niet begrijpt is minder-dan-mens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be