![]() |
Werkende gedetineerden krijgen werkloosheidsuitkering bij staking cipiers
Werkende gedetineerden krijgen werkloosheidsuitkering bij staking cipiers
Ongelooflijk! Dit is Kafka ten top. http://www.n-va.be/nieuws/persberich...taking-cipiers Citaat:
|
Het land van Magritte!
Laten we er aub mee lachen, dit zijn niet de grove kosten. Maar het zou best wel eens aanleiding kunnen zijn om via wangedrag de cipiers zoveel mogelijk te laten staken. |
Hey, dat kan toch niet? Die leven al in grote luxe, ik heb gehoord dat gevangenen als ze geld hebben een TV kunnen huren, dat kan toch niet?
Die mogen zelfs om de paar weken gratis douchen heb ik gehoord, dat kan toch niet? Daar moet ne werkmens voor betalen als hij wil douchen en die krijgen dat gratis... |
Citaat:
|
Citaat:
Als hoofd van het gezin misschien zelfs 15 cent. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet vergeten dat de meesten daar met een reden geplaatst zijn... |
Citaat:
Alleszins, 11.000 gevangenen, 10.000€ uitkeringen. Iets minder dan een Euro per gevangene per jaar. Hopelijk sparen die mensen dat geld... |
Eerlijk gezegd, ik vind dit normaal. Als men hen de mogelijkheid heeft om te werken maar dat werken verhindert wordt door een staking, dan is dat niet de schuld van de gevangenen.
In in tegenstelling tot ons hebben die niet de vrijheid om alternatief transport te zoeken om op hun werk te geraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn zelfs gedetineerden die met hun zeer kleine inkomst behalve hun eigen kost voorzien ook nog eens hun vrouw en kinderen thuis proberen te steunen.
Kan toch niet? Gedetineerden die kinderen eten geven? Waar gaat dat naartoe? |
Ik heb echter nog nooit een vakbond of minister, laat staan een cipier zien staken omdat gedetineerden heel ver onder de wettelijke loonvoorwaarden betaald worden.
't is nochtans al justitie dat de klok slaat daar. |
Citaat:
Die mensen stuurden me bericht dat ik dat niet moest doen, dat ik geen belastingen diende te betalen op die inkomsten. Op mijn schriftelijke vraag waarom ze mee werkten aan de koppelbazerij van de staat hebben ze daarna niet meer gereageerd. :D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be