![]() |
Merkel opnieuw erg populair door inspanning eurocrisis
Als een van de weinige Europese leiders wandelt Merkel met grote populariteit door de crisis heen. Mooi!
Citaat:
|
Citaat:
Bron: belga, pfff... |
Citaat:
Consulteert dan even uw goed geïnformeerde mysterieuze websites en blogs in het Engels, want zij weten alles beter. :lol::lol: |
Dat wil dan wel zeggen dat Merkel de verkiezingen zou verliezen aan verzameld groen/links, he.
|
Haar resoluut discours van aktie/tegenactie...belofte/schuld slaat aan bij het enige publiek dat voor haar telt...de Duitsers!
Ook de nieuwe Franse President,de het "wel eens zou zeggen aan de Duitsers",mag zo zachtjesaan zijn hanekam naar beneden leggen..(Frankrijk zit met een onmiddelijk op te vullen gat in de begroting van 40 miljard euro).. Het schijnt nog steeds niet door te dringen tot een deel van de EU dat,ten eerste,Duitsland niet alles kan betalen,maar ook,ten tweede,dat Duitsland niet alles WIL betalen en,ten derde,dat Duitsland niet alles MOET betalen. Ondanks de ietwat verzwakkende Duitse economie gaat de loondruk daar omhoog.Wat zal het gevolg zijn als aan de Duitse werknemer,na reeds 5 jaar blockage van de lonen,in veel gevallen zelfs inlevering op de lonen,moet verteld worden...nein...uw centen dienen voor Griekenland,en trouwens,die kopen ondertussen niks meer in Duitsland ook..maar in China? 8O ik durf het bijna niet te overwegen... |
Ik kijk vooral uit naar de reactie van de Duitsers als Merkel mag komen vertellen hoe de vork aan de steel zit...
|
Citaat:
Bovendien gaat het om een pop poll, en het is wel tekenend dat Merkel er serieus op vooruit gaat, na zoveel jaren aan de macht, crisissen en negativisme meesleurend. |
Rutte en De Jager krijgen het in Nederland blijkbaar niet meer uitgelegd.
Ze begrijpen het mijn inziens zelf niet meer. Gaan met alles akkoord wat Brussel oplegt, maar trachten het uit te leggen als een grote Nederlandse overwinning, wat door al hun vorige leugens natuurlijk niet meer lukt. Het enige land waar men zijn verstand wil gebruiken is Finland. Hopelijk doen ze wat ze zeggen en laten dit Europees vehikel wat het is en stappen ze er uit. Ik hoor net dat Krefima haar portefeuille leningen heeft geherfinancierd, door overdracht van haar schuldvorderingen aan Noor Funding NV. Ook stront aan de knikker? |
Citaat:
Denkt U werkelijk dat iemand deze doorzichtige en tevens van hypocratie verzadigde commentaar nog serieus neemt ? Uiterst lachbaar, very laughable indeed... :lol: :lol: :lol: BTW, hebt U de laatste week wel eens een Duitstalige krant doorgenomen mijn beste ? Blijkbaar niet. Daar staan zeer mysterieuze zaken in te lezen... ;-) Mijn opinie is niet gebaseerd op een simpele enquête aangaande, maar wel op artikels uit Der Spiegel, DW, Die Welt... |
Citaat:
Neen Toontje, helaas voor jou jongen is het effectief NIET waar. De helft van die 60% zal al iets dichter bij de waarheid liggen. Er is waarschijnlijk geen enkele bondskanselier sinds het ontstaan van de BRD zo gehaat als Merkel. Ja ze heeft nog haar trouwe fans bij de afkalvende CDU, maar het is een minderheid. Ga eens wat vaker naar Duitsland en spreek eens met de gewone Duiters over de politiek en over Merkel. ;-) |
Citaat:
http://www.welt.de/politik/deutschla...nge-nicht.html Bron : ARD - juli 2012 66% is tevreden tot zeer tevreden over Merkel, hoogste score sedert 2009; misschien gaat je telraam niet zover |
Citaat:
|
Citaat:
Wie heeft de Grieken geleerd om hun boeken te vervalsen, zodat zij de E.U. binnen mochten ? Juist, de bankiers. Veel te veel mensen vergeten dat tegenwoordig ( of hebben het nooit geweten ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ja mijnheer Kallikles, we weten ondertussen alllemaal dat gij een neonazi zijt. Overigens is uw poster wel grappig want de moffen hebben geen voet op Engelse bodem gezet.
Ik heb ook overigens ook nog een mooi postertje: ![]() Dresden...burn baby burn...disco inferno......:drinking: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be