Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lelijke, ouwe miljonair of knappe boerekinkel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173395)

perzie 9 juli 2012 11:57

Lelijke, ouwe miljonair of knappe boerekinkel

Ladies,
make your choice.

Ik ben benieuwd. :-)

Klojo eerste klas 9 juli 2012 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perzie (Bericht 6210396)
Ladies,
make your choice.

Ik ben benieuwd. :-)

Ladies ? Ik hoop dat U dat gebruikt in de 'ladylike'-betekenis ????? ;-)

Steben 9 juli 2012 12:15

Laddies :cheer:

suqar_7loe 9 juli 2012 12:32

Ik denk dat ik zou gaan voor de boerenjongen.

Bovenbuur 9 juli 2012 12:33

Met die boerenkinkel zal je wel geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Mijn vrouwelijke kant kiest voor de man met stijl.

circe 9 juli 2012 12:34

pfff met een boerenkinkel kan ik toch niks doen.

Geef mij die leuke ouwe maar.

suqar_7loe 9 juli 2012 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6210448)
Met die boerenkinkel zal je wel geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Mijn vrouwelijke kant kiest voor de man met stijl.

En waarom denk jij dat?

Bovenbuur 9 juli 2012 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6210452)
En waarom denk jij dat?

Omdat dit, net als de non of hoer draad waar hij van is afgeleid, een draad over stereotypes is. Non of hoer is nog enigzins terug te leiden naar een levenskeuze, oude miljonair of boerenkinkel is vooral een verschil in achtergrond. En de stereotypische achtergrond van een boerenkinkel bevat vrij weinig afgeronde opleidingen. Mijn vrouwelijke kant is wel heel blij met een neukertje on the side, maar die brommer van hem heb je na een paar decennia ook wel weer gezien. Een vaste man moet natuurlijk wel een beetje een levenspartner in meerdere facetten zijn. In de non vs hoer draad koos ik voor de levenskeuze die karakter toont, niet weglopen maar doen wat nodig is om te overleven, hier kies ik voor de achtergrond die de meeste stof tot conversatie lijkt te geven.

Txiki 9 juli 2012 12:43

Weet ge dat ge uren kunt praten over de smaak van tomaten?

Bovenbuur 9 juli 2012 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6210464)
Weet ge dat ge uren kunt praten over de smaak van tomaten?

Dat klopt, ik zou daar uren over kunnen praten, maar ik ben dan ook biochemicus. Op een gegeven moment moet je verder zien te raken dan "deze is wel lekker en deze niet", en het stereotype boerenkinkel (met de nadruk op kinkel) komt zover niet.

Ik ga niet zeggen dat zulke mensen echt bestaan, maar je moet in dit soort draden toch maar een beetje op je gevoel afgaan he? En excuses aan mijn boerenvrienden (miljonairsvrienden heb ik helaas erg weinig).

Txiki 9 juli 2012 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6210469)
Dat klopt, ik zou daar uren over kunnen praten, maar ik ben dan ook biochemicus. Op een gegeven moment moet je verder zien te raken dan "deze is wel lekker en deze niet", en het stereotype boerenkinkel (met de nadruk op kinkel) komt zover niet.

Ik ga niet zeggen dat zulke mensen echt bestaan, maar je moet in dit soort draden toch maar een beetje op je gevoel afgaan he? En excuses aan mijn boerenvrienden (miljonairsvrienden heb ik helaas erg weinig).

Blijkbaar nog nooit op café gezeten met boerenkinkels.

Steben 9 juli 2012 13:01

boerekinkels waren 60 jaar gelden de rijken

NieuwNoors 9 juli 2012 14:06

Ik zou voor de boerenkinkel kiezen, niet voor die stoeffer met al zijn geld. Ik zou mij niet graag door nen ouwe rijke viezerik laten bepotelen, alleen omdat hij rijk is. Of pretendeert dat te zijn.

Steben 9 juli 2012 14:07

nu ja, zowel rijkdom als good looks kunnen vervagen...

Bovenbuur 9 juli 2012 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6210658)
nu ja, zowel rijkdom als good looks kunnen vervagen...

Maar maar een van beiden kan door een weduwe geerft worden.

;)

NieuwNoors 9 juli 2012 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6210663)
Maar maar een van beiden kan door een weduwe geerft worden.

;)

Wie zegt dat "hij" het eerst zal sterven? Moet die vrouw 25j tegen haar goesting bij de vieze, rijke oude blijven om dan als eerste te sterven?

circe 9 juli 2012 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6210673)
Wie zegt dat "hij" het eerst zal sterven? Moet die vrouw 25j tegen haar goesting bij de vieze, rijke oude blijven om dan als eerste te sterven?

Ik zou er gewoon een boerenkinkel als toyboy extra bijnemen natuurlijk. Wat dacht je?

NieuwNoors 9 juli 2012 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6210679)
Ik zou er gewoon een boerenkinkel als toyboy extra bijnemen natuurlijk. Wat dacht je?

Ja, maar pak dan nen heeeele oude die bijna blind is. Of een beetje dementerend. Liefst aan een rolstoel gekluisterd. :lol:
Kunt ge lekker uw gangen gaan. Die mens ziet da toch nimeer.

morte-vivante 9 juli 2012 14:49

ne ouwe miljonair met iets of wat hartproblemen sext ge toch gewoon dood, zo veel hebben die toch niet meer nodig...

Steben 9 juli 2012 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 6210757)
ne ouwe miljonair met iets of wat hartproblemen sext ge toch gewoon dood, zo veel hebben die toch niet meer nodig...

ge kunt u daar serieus aan misneu... euhm pakken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be