![]() |
Anonymous zet Vlaams blokker op lijst van pedo's
Niet dat we hier nog van opkijken. Maar het is het vermelden waard. Eventjes later op de avond, las ik dat deze 'pedo' (tijdelijk) ontslag nam. U vraagt zich waarschijnlijk ook af waarom deze man ontslag nam terwijl hij deze voormiddag nog bij hoog en laag beweerde dat hij niets te maken had met de zaak. Opsluiten, zonder pardon!
Fijne Vlaamse feestdag, meneer Luyckx! Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=173475 |
Citaat:
De kolonisten blijven hier bij hoog en laag beweren dat ze onschuldig zijn, slaan de boel kort en klein en blijven nog beweren dat ze onschuldig zijn terwijl ze op heterdaad betrapt werden. Wij noemen dat dan schaamtecultuur. In de vroegere leitcultuur zet je eerst een stap opzij, laat je de boel onderzoeken en kom je met opgeheven hoofd terug als BLIJKT en BEWEZEN werd dat je onschuldig bent. Dat noemen we "met open vizier". Tijd voor een inburgeringscursuske juffrouw. Hoe leer jij dat aan de vlaamse kindjes in de klas? Blijven ontkennen is goed voor de eer van de stam? |
Citaat:
Ow, ik had die draad niet gezien. |
Citaat:
Je begreep me toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Het verhaal wel even afmaken graag. ......en als kindermisbruik wél bewezen is is er nog geen man overboord. De kans dat je de gevangenis ooit zult zien is nl erg klein. Vlaamse justitie vindt het nu eenmaal geen zwaar vergrijp, en Vlaamse politici vinden dat dit soort verkrachtinkjes moeten verjaren. Normen en waarden...... |
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet ziet er dokter van de christelijke ziekenkas bij? Een leraar gesyndiceerd bij de sossen? We zullen het nooit weten want niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zelfs beter om radicaal tegengestelde nieuwsbronnen te hebben. Als je ze vergelijkt vind je misschien wel de kern van waarheid. |
Wat een laffe ongewervelden er in vlaanderen wonen ...
Als Di Rupo zijn lid bovenhaalt, kunnen jullie enkel slikken ... Ik wens zelfs geen zoogdier te beledigen om jullie te beschrijven ... |
Citaat:
|
Wow, die kerel is dus een Mohammed de kinderneukerende profeet in spee: natuurlijk heeft hij niet eerst geiten gepakt, maar niemand is perfect hé...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat iemand naar die loser opkijkt is een bewijs van een gebrek aan verstand, sugar slow... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be