![]() |
Moslims en joden buiten?
Ja, dan nee?
|
Waarom moslims en joden in de vraagstelling?
Een vraagstelling zonder verdere toelichting overigens, waar ik verder niks mee kan. En waarom alleen de opties "ja" en "nee" en bijvoorbeeld niet de optie "weet niet/geen mening"? Ik denk niet dat er op deze manier veel mensen zijn die deze "enquete", of wat daarvoor moet doorgaan, zullen gaan beantwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om maar eens enkele verschillen op te noemen. Er zijn er echter nog veel meer. |
Citaat:
|
Ik stel volgende deal voor : in ruil voor de terugtrekking van alle moslims uit belgië, trekken alles Amerikanen zich terug uit Afganistan.
Deal?:-P |
Citaat:
En waar zou de tijd dan al of niet rijp voor zijn? |
Nee, ik zie niet buiten. :lol:
|
Citaat:
|
Joden & mohamedanen op 1 lijn stellen.
Dat doen zelfs mohamedanen zélf niet, voor 1 jood werden ... hoeveel alweer - méér dan 1000 mohamedanen? - uitgewisseld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest is dit een trollendraad. |
Citaat:
Het is niet zo omdat er bloeddiamanten op de markt zijn enerzijds, en dat er anderzijds joodse diamantairs zijn, dat die laatsten daar verantwoordelijk voor gesteld kunnen worden. Het zijn daar gewoon de lokale negers die andere lokale negers dwingen die diamanten op te graven om er vervolgens hun wapens van te kunnen kopen om elkaar beter te kunnen afmaken, want dat traditioneel op elkaar inhakken met machetes gaat die mannen daar blijkbaar niet meer snel genoeg of zo. |
Citaat:
Hoe sneller dat zaakje afgerond is, hoe beter. Kunnen we weer verder met 'vooruitgang' ipv achteruitgang. |
Citaat:
De Amerikanen vertrekken weldra toch, na een verloren strijd en economisch geruinieerd te zijn. Ze unnen niet anders. Er zal daarvoor geen enkele moslim of jood oprotten. |
Citaat:
Er komt onvermijdelijk een dag dat we dezelfde reflex krijgen als de Afgani : home sweet home en vreemd incompatibel gespuis mag oprotten. Bye bye! |
Citaat:
Maar zoals aangehaald is dit een trollendraad, gestart door de übertrol van deze site. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be