Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslims en joden buiten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173488)

Kasumi 11 juli 2012 19:22

Moslims en joden buiten?

Ja, dan nee?

Macchiavelli 11 juli 2012 19:39

Waarom moslims en joden in de vraagstelling?
Een vraagstelling zonder verdere toelichting overigens, waar ik verder niks mee kan.

En waarom alleen de opties "ja" en "nee" en bijvoorbeeld niet de optie "weet niet/geen mening"?

Ik denk niet dat er op deze manier veel mensen zijn die deze "enquete", of wat daarvoor moet doorgaan, zullen gaan beantwoorden.

Восход-1 11 juli 2012 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 6214717)
Een vraagstelling zonder verdere toelichting overigens, waar ik verder niks mee kan.

En waarom alleen de opties "ja" en "nee" en bijvoorbeeld niet de optie "weet niet/geen mening"?

Ik denk niet dat er op deze manier veel mensen zijn die deze "enquete", of wat daarvoor moet doorgaan, zullen gaan beantwoorden.

Joden doen ook aan onverdoofd slachten, hebben zeer gesloten, wereldvreemde scholen en zijn totaal niet geintegreerd.

Kasumi 11 juli 2012 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 6214717)

Een simpele vraag nochthans die geen verdere toelichting behoeft. Even polsen of de tijd reeds rijp is.

Macchiavelli 11 juli 2012 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6214721)
Joden doen ook aan onverdoofd slachten, hebben zeer gesloten, wereldvreemde scholen en zijn totaal niet geintegreerd.

Joden zijn daarentegen niet in de criminaliteitsstatistieken oververtegenwoordigd, noch hangen zij massaal aan het uitkeringsinfuus. Er zijn ook geen overlast veroorzakende joodse straatbendes actief, noch eisen zij dat er op elke straathoek een klaagmuur voor hen wordt ingericht.

Om maar eens enkele verschillen op te noemen. Er zijn er echter nog veel meer.

Восход-1 11 juli 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 6214742)
Joden zijn daarentegen niet in de criminaliteitsstatistieken oververtegenwoordigd, noch hangen zij massaal aan het uitkeringsinfuus. Er zijn ook geen overlast veroorzakende joodse straatbendes actief, noch eisen zij dat er op elke straathoek een klaagmuur voor hen wordt ingericht.

Om maar eens enkele verschillen op te noemen. Er zijn er echter nog veel meer.

Bloeddiamant?:?

Zenit 11 juli 2012 19:54

Ik stel volgende deal voor : in ruil voor de terugtrekking van alle moslims uit belgië, trekken alles Amerikanen zich terug uit Afganistan.
Deal?:-P

Macchiavelli 11 juli 2012 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6214736)
Een simpele vraag nochthans die geen verdere toelichting behoeft. Even polsen of de tijd reeds rijp is.

Je had ook de al even simpele vraag kunnen stellen: "het kind met het badwater weggooien, ja of nee?"

En waar zou de tijd dan al of niet rijp voor zijn?

Marxmannetje 11 juli 2012 19:55

Nee, ik zie niet buiten. :lol:

Macchiavelli 11 juli 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6214743)
Bloeddiamant?:?

Wat is daarmee?

SDX 11 juli 2012 19:57

Joden & mohamedanen op 1 lijn stellen.

Dat doen zelfs mohamedanen zélf niet, voor 1 jood werden ... hoeveel alweer - méér dan 1000 mohamedanen? - uitgewisseld.

SDX 11 juli 2012 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6214745)
Ik stel volgende deal voor : in ruil voor de terugtrekking van alle moslims uit belgië, trekken alles Amerikanen zich terug uit Afganistan.
Deal?:-P

Maak daar maar heel Europa van!

Zenit 11 juli 2012 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6214755)
Maak daar maar heel Europa van!

Een evenwichtige en rechtvaardige deal!

Восход-1 11 juli 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 6214748)
Wat is daarmee?

Juist ja...:?

F.B. 11 juli 2012 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6214675)
Ja, dan nee?

Da's ne gemakkelijke.. moslims buiten, joden niet.

Voor de rest is dit een trollendraad.

Macchiavelli 11 juli 2012 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6214804)
Juist ja...:?

Juist ja?

Het is niet zo omdat er bloeddiamanten op de markt zijn enerzijds, en dat er anderzijds joodse diamantairs zijn, dat die laatsten daar verantwoordelijk voor gesteld kunnen worden.

Het zijn daar gewoon de lokale negers die andere lokale negers dwingen die diamanten op te graven om er vervolgens hun wapens van te kunnen kopen om elkaar beter te kunnen afmaken, want dat traditioneel op elkaar inhakken met machetes gaat die mannen daar blijkbaar niet meer snel genoeg of zo.

SDX 11 juli 2012 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6214784)
Een evenwichtige en rechtvaardige deal!

Meen ik ook!

Hoe sneller dat zaakje afgerond is, hoe beter.

Kunnen we weer verder met 'vooruitgang' ipv achteruitgang.

Kasumi 11 juli 2012 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6214879)
Meen ik ook!

Hoe sneller dat zaakje afgerond is, hoe beter.

Kunnen we weer verder met 'vooruitgang' ipv achteruitgang.

Ge kunt dat wel menen, maar met de realiteit heeft het weinig te zien.

De Amerikanen vertrekken weldra toch, na een verloren strijd en economisch geruinieerd te zijn. Ze unnen niet anders.

Er zal daarvoor geen enkele moslim of jood oprotten.

Zenit 11 juli 2012 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6214892)
Ge kunt dat wel menen, maar met de realiteit heeft het weinig te zien.

De Amerikanen vertrekken weldra toch, na een verloren strijd en economisch geruinieerd te zijn. Ze unnen niet anders.

Er zal daarvoor geen enkele moslim of jood oprotten.

Jammer. Als de Afghani geen 'diversiteit' verdragen, waarom zouden wij het dan moeten?
Er komt onvermijdelijk een dag dat we dezelfde reflex krijgen als de Afgani : home sweet home en vreemd incompatibel gespuis mag oprotten. Bye bye!

Nihilibili 11 juli 2012 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6214721)

U hebt het over de Haredi in Antwerpen, beter bekend in het straatbeeld als de mannen met pijpenkrullen die in het zwart gekleed gaan. Ze zijn in totaal met zo'n 8000, van +/- 45.000 Joden in België.

Maar zoals aangehaald is dit een trollendraad, gestart door de übertrol van deze site.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be