![]() |
Boegeroep bij de Kris Peeters Speech VL Feestag
|
Hahaha die vent met zijn snor (0:32 helemaal rechts) zat er echt zo te klappen van "Ist nou verre gedoan joat!". Ik vind het wel ontzettend irritant dat ze om de 10 seconden beginnen te klappen alsof hij de Lenin is van de tsjeven. Je ziet ook dat Kris Peeters telkens als ze klappen echt zoiets heeft van "Laat me nou eens uitspreken!!".
Voor de rest is het maar een onnoemenswaardige speech. |
Kriske Peeters weet het beter (loooool)... die loser wordt aan de kruis genageld in 2014... en terecht.
|
Ok. Drie nva-flaminganten hebben belgië barst staan roepen. De onafhankelijkheid komt nu wel echt dichtb ij :lol: :lol:
|
Die Peeters, onze Belgicistische anti-Vlaamse Minister-President...
Wat een parvenu. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er nu twee keer achter elkaar geen Vlaamse meerderheid is in de federale regering, het duurde een jaar en half om een regering te vormen, en dat nu ongeveer alle Kwallige volksvertegenwoordigers de regering steunen, hoewel die van ecolo dat slechts passief doen, zegt genoeg. Dat is niet normaal voor een democratie en deze toestand zal niet blijven duren. Afspraak in 2014 zou ik zeggen... |
Citaat:
|
ze zijn gaan lopen met de staart tussen de benen...:)
|
Peeters heeft die avond zijn eigen nekschot gegeven.
Hij heeft zich bekend gemaakt als een onvervalste tsjeef. Hij heeft zijn laatste graantje respect bij separatisten verloren. Dit zal hij duur betalen. :evil: |
Arme Kris peeters
|
Tsjeven zouden beter zwijgen op de Vlaamse feestdag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weg met de cdenv collaboratie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be