![]() |
De waarheid rond BHV:‘Onverwijld' en ‘politieke moed'? Niet echt
Citaat:
|
Ach, wat baten kaars en bril.
|
mooie tekst van Maddens!
|
en het hypocriet clubje zal er terug staan met uitgestreken gezicht voluit op de eigen borst kloppend zich afvragend waarom er opnieuw verloren verkiezingen geweest zijn.
|
Benieuwd hoelang onze vlaamse staatmannen nog op de toeter gaan blazen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"On est gagné, les flamands sont dans le puréé." |
Citaat:
|
Citaat:
La purée |
Citaat:
|
Citaat:
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Citaat:
Juist... zo als gewoonlijk zal het wachten zijn tot st-juttemis. Kwaken en kwetteren kan iedereen. Zinnig en gefundeerd reageren dat is iets waar belgicisten nog altijd geen kaas van gegeten hebben. Daarom dat dit onland ook langzaam maar zeker naar de verdoemenis gaat. Zal mij een zorg wezen! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen 2014 zullen van veel Vlamingen de ogen zijn opengegaan door "de kracht van verandering".
Ze zullen merken dat die verandering enkel dient om geld te verschuiven, vanuit hun portemonnee naar de Bartjes bende. |
Citaat:
|
na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat meneer Bart Maddens een postjespakker is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Brussel een smak geld krijgt, is waar. Maar dat Brussel een smak geld nodig heeft, is ook waar. Ik hoop dat er een degelijke controle zal zijn over 'waarnaartoe' dat geld zal gaan. We zullen dus zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be