![]() |
Deze morgen werd ik wakker ..
Deze morgen werd ik wakker in een nieuwe wereld, een plek waar Brussel, Halle en Vilvoorde gesplitst zijn.
Mijn oprechte dank voor deze schitterende nieuwe wereld aan de dames Milquet en Gennez; en de heren Di Rupo, Michel, Javaux, Van Besien, Decroo en Beke. Na zorgvuldige analyse en weloverwogen overleg kwam ik tot de slotsom dat ook zij allen postjespakkers zijn. |
Sterke thesis
|
Gennez heeft haar dikverdiende beloning al gekregen
De rest volgt |
Tiens, ik werd deze morgen ook wakker, we hebben toch veel gemeen, wij twee.;-)
|
Citaat:
|
Bert Anciaux is verdrietig
|
Citaat:
|
... met een houten kop dus. Met dank aan Jef Vanuytsel!
|
Citaat:
na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat ook Zjef een postjespakker is (was?). |
Ik was liever niet wakker geworden
|
Citaat:
|
Citaat:
na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat post-bhv depresievelingen vooral postjes wilden pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het had allemaal veel erger kunnen zijn. |
Citaat:
|
Ik had liever wat verder gedroomt over een ZUIVERE splitsing, maar toen ik wakker werd wist ik pas in welke nachtmerrie ik terecht was gekomen...
|
Citaat:
ik zeg dit pas na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad, vanzelfsprekend. |
Citaat:
Is dat een nieuwe vorm van elitarisme ? Of zijt gij gewoon de spellingscommissaris van het forum? Met kennis van zaken als mislukte trisser eerste kan Germaanse, en dan maar regentaat gedaan? . |
Citaat:
overigens kan ik amper spellen, hoogstens spelen |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be