Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Deze morgen werd ik wakker .. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173593)

4x10E6 14 juli 2012 07:09

Deze morgen werd ik wakker ..

Deze morgen werd ik wakker in een nieuwe wereld, een plek waar Brussel, Halle en Vilvoorde gesplitst zijn.

Mijn oprechte dank voor deze schitterende nieuwe wereld aan de dames Milquet en Gennez; en de heren Di Rupo, Michel, Javaux, Van Besien, Decroo en Beke.

Na zorgvuldige analyse en weloverwogen overleg kwam ik tot de slotsom dat ook zij allen postjespakkers zijn.

born2bewild 14 juli 2012 07:11

Sterke thesis

born2bewild 14 juli 2012 07:14

Gennez heeft haar dikverdiende beloning al gekregen
De rest volgt

subocaj 14 juli 2012 07:21

Tiens, ik werd deze morgen ook wakker, we hebben toch veel gemeen, wij twee.;-)

4x10E6 14 juli 2012 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6218867)
Tiens, ik werd deze morgen ook wakker, we hebben toch veel gemeen, wij twee.;-)

postje pakkeu ?

born2bewild 14 juli 2012 07:41

Bert Anciaux is verdrietig

4x10E6 14 juli 2012 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6218876)
Bert Anciaux is verdrietig

na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat Bert Anciaux een postjespakker is

Bokkenreyder 14 juli 2012 08:26

... met een houten kop dus. Met dank aan Jef Vanuytsel!

4x10E6 14 juli 2012 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6218899)
... met een houten kop dus. Met dank aan Jef Vanuytsel!

welneen, mijn ogen zijn ook niet moeilijk te gebruiken deze morgen. Integendeel, ik heb een hopsafalderie gevoel en ik hotsebots straks naar buiten in deze hernieuwde wereld: brussel gesplitst van halle en vilvoorde bovenop. dat een mens dat nog mag meemaken. dat gevoel .. die vitaliteit .. dat bruisende ..

na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat ook Zjef een postjespakker is (was?).

Vette Pois(s)on 14 juli 2012 08:43

Ik was liever niet wakker geworden

Bokkenreyder 14 juli 2012 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6218904)
welneen, mijn ogen zijn ook niet moeilijk te gebruiken deze morgen. Integendeel, ik heb een hopsafalderie gevoel en ik hotsebots straks naar buiten in deze hernieuwde wereld: brussel gesplitst van halle en vilvoorde. dat een mens dat nog mag meemaken.

na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat ook Zjef een postjespakker is (was?).

Je maag was nog onzeker en je greep al naar een beker om die ouwe jongen te bespoelen en achter in je oren kon je Bekes gekronkel horen, van hopsafaldera wat een gevoelen!

4x10E6 14 juli 2012 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6218905)
Ik was liever niet wakker geworden

de zelfmoordlijn is gratis te gebruiken dag en nacht op 02 649 95 55

na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat post-bhv depresievelingen vooral postjes wilden pakken.

4x10E6 14 juli 2012 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6218906)
Je maag was nog onzeker en je greep al naar een beker om die ouwe jongen te bespoelen en achter in je oren kon je Bekes gekronkel horen, van hopsafaldera wat een gevoelen!

het spreekt vanzelf, daar hoeft geen zorgvuldige analyse noch weloverwogen beraad aan te pas te komen, dat meneer Beke een postjespakker is.

Henri1 14 juli 2012 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6218860)
Deze morgen werd ik wakker in een nieuwe wereld, een plek waar Brussel, Halle en Vilvoorde gesplitst zijn.

Mijn oprechte dank voor deze schitterende nieuwe wereld aan de dames Milquet en Gennez; en de heren Di Rupo, Michel, Javaux, Van Besien, Decroo en Beke.

Na zorgvuldige analyse en weloverwogen overleg kwam ik tot de slotsom dat ook zij allen postjespakkers zijn.

Gelukkig bent u wakker geworden.
Het had allemaal veel erger kunnen zijn.

4x10E6 14 juli 2012 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6218912)
Gelukkig bent u wakker geworden.
Het had allemaal veel erger kunnen zijn.

zeg nu niet dat ik droom, bhv is niet gesplitst?

matthias999 14 juli 2012 09:12

Ik had liever wat verder gedroomt over een ZUIVERE splitsing, maar toen ik wakker werd wist ik pas in welke nachtmerrie ik terecht was gekomen...

4x10E6 14 juli 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 6218942)
Ik had liever wat verder gedroomt over een ZUIVERE splitsing, maar toen ik wakker werd wist ik pas in welke nachtmerrie ik terecht was gekomen...

dat u - ontegensprekelijk samen met vele anderen verzameld op dit forum - liever verder gedroomt hadden, tekent u - en die vele anderen - ten voeten uit.

ik zeg dit pas na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad, vanzelfsprekend.

De schoofzak 14 juli 2012 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6218959)
dat u - ontegensprekelijk samen met vele anderen verzameld op dit forum - liever verder gedroomt hadden, tekent u - en die vele anderen - ten voeten uit.

ik zeg dit pas na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad, vanzelfsprekend.

Of topic, maar waarom focust gij op die "t", terwijl ge uw zinnen niet begint met een hoofdletter, maar wel eindigt met een punt ?
Is dat een nieuwe vorm van elitarisme ?
Of zijt gij gewoon de spellingscommissaris van het forum? Met kennis van zaken als mislukte trisser eerste kan Germaanse, en dan maar regentaat gedaan?

.

4x10E6 14 juli 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6219028)
Of topic, maar waarom focust gij op die "t", terwijl ge uw zinnen niet begint met een hoofdletter, maar wel eindigt met een punt ?
Is dat een nieuwe vorm van elitarisme ?
Of zijt gij gewoon de spellingscommissaris van het forum? Met kennis van zaken als mislukte trisser eerste kan Germaanse, en dan maar regentaat gedaan?

.

Zoals u aangaf (of net niet): off-topic
overigens kan ik amper spellen, hoogstens spelen

Everytime 14 juli 2012 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6218860)

En deze morgen werd ik wakker zoals gewoon, zonder aan dat BHV-gedoe te denken.8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be