Salvadorii |
15 juli 2012 09:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
(Bericht 6220765)
Ik vind deze uitspraken totaal ongepast
|
Dat vind ge ook van elke pro-Vlaamse uitspraak - gelieve de reactie van mij, de mods5N/F) en andere franstaligen en Vlamingen in dat context te plaatsen....
Ja, Kwallonie degenereert, en dat is blijkbaar mijn fout... omdat ik dat durf zeggen...:roll:
-zijn er plaatsen waar het beter gaat, is er geen enkele voorbeeld van de pseudo-Marshallplan die iets oplevert - tuurlijk wel - het zou op een totale failliet van elke Waal duiden moesten die miljarden niets, helemaal niets opleveren - hoe laag kan men de lat leggen.... Doch blijven Kwallonie en en Bruxelles grotendeels een economische woestijn.
Citaat:
Daarvoor bestaat geen excuus. Er worden zelfs mensen met een andere huiskleur bijgehaald om de zaak in te kleuren.
|
Bij ons, hier in Vlaanderen hebben we geen huiskleuren... Nu, ik vermoed dat ge net iets te onzielig zijt om u te laten voor wat ge zijt; uw bullshit wordt dus aangepakt; Huidskleur? Nee huisnegers zijn van alle huidskleuren hoor
Google maar Malcolm X en house ngroes... mais j'en suis sur que tu n'ose pas voir la verite...
Citaat:
U gaat mij niet vertellen dat dit soort uitspraken aangevoerd kan worden als verdediging of het uitdragen van de vlaamse zaak.
|
Behalve nonsens en gevoelens van de Waalse bezetter die geschokt nee geschokeerd is dat zijn ondemocratische bezetting, ten minste zijn democratische en fiscale bezetting, zelfs intwijfel gesteld wordt, dan beroept men zich op een Aliense paniek en hypernonsens...
Citaat:
Bestaat er trouwen zoiets als een vlaamse zaak ?
|
Henri toont zijn ware aard en ook hoeveel hij Vlaanderen laat staan Belgie bergrijpt...
|