Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Treffende niet-forumquotes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173653)

Bokkenreyder 15 juli 2012 18:59

Treffende niet-forumquotes

Graag hier opvallende quotes die je in de pers tegenkwam, liefst met de naam van wie gequotet wordt erbij.

Filip Meirhaeghe die op de 5de plaats op de O-VLD-lijst in Maarkedal staat.

‘Mijn vrouw steunt mij volledig, dus ik ben al zeker van twee stemmen.'

Txiki 15 juli 2012 19:31

Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven.

Johan Anthierens
Vlaams journalist, satiricus en schrijver 1937-2000

Klojo eerste klas 15 juli 2012 19:39

Mag het er ook ene zijn waarvan ik vind dat die in de pers mocht komen ? Indien niet....negeren.... :-)
Eén van mijn chefs : 'Waarom ligt dat dossier op mijn bureau ?" (maar dan in 't Frans)
(een dossier dat ik er gelegd had op haar verzoek....dringend.....5 uur eerder)

Txiki 15 juli 2012 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6222006)
Mag het er ook ene zijn waarvan ik vind dat die in de pers mocht komen ? Indien niet....negeren.... :-)
Eén van mijn chefs : 'Waarom ligt dat dossier op mijn bureau ?" (maar dan in 't Frans)
(een dossier dat ik er gelegd had op haar verzoek....dringend.....5 uur eerder)

:-D Doet me zo denken aan die stripkes van Dilbert :rofl:

Mitgard 15 juli 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6221975)
Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven.

Johan Anthierens

:-)

Veel voorbeelden van op dit forum.

Stingray 15 juli 2012 23:21

“Those who are too smart to engage in politics are punished by being governed by those who are dumber.”
¨
Plato

Pølle 15 juli 2012 23:59

Ik wist niet dat Plato Engels sprak.

Gwylan 16 juli 2012 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 6222610)

Hij wist het ook niet zelf.

Libro 16 juli 2012 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 6222610)

Zo beter? "Όσοι είναι αρκετά έξυπνοι για να συμμετάσχουν στην πολιτική τιμωρούνται με το να διέπεται από εκείνους που είναι χαζή"

Libro 16 juli 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6221975)

Johan Anthierens

Maar al te waar :cry: :evil:

fox 16 juli 2012 15:12

Vorige week een mail ontvangen waarin deze quote stond.

Citaat:

Als u deze e-mail niet ontvangt, moet u uw pc opnieuw opstarten en Outlook openen.
Indien u daarna de e-mail nog altijd niet hebt ontvangen, neemt u best contact op met de Service Desk.
Let op, dat zijn dus dezelfde gasten die Apple users verwijten achterlijk te zijn hé.

BigF 16 juli 2012 15:16

Ik moest ooit bij een vriend van me iets oppikken op een moment dat hij werken was.
Gelukkig had ik een nog een huissleutel van in de periode dat ik hem hielp met verbouwen.
Toen ik me met die sleutel binnen had gelaten vond ik een briefje op tafel:" Hey..., de sleutel van de voordeur ligt onder de bloembak naast de voordeur."

Libro 16 juli 2012 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6223575)
Vorige week een mail ontvangen waarin deze quote stond.

Let op, dat zijn dus dezelfde gasten die Apple users verwijten achterlijk te zijn hé.

Echt gebeurd. Het netwerk op het werk lag ooit plat door brand. Achteraf werd er een enquête gehouden waarbij we voorstellen konden doen over hoe de medewerkers te verwittigen wanneer het netwerk om één of andere reden plat ligt. Enkele mensen antwoordden toen héél ernstig: stuur een mail....

Klojo eerste klas 16 juli 2012 15:22

Of bij geen internetverbinding, bij de 'Helpfunctie' : 'Ga naar de site van uw internetbeheerder...enz....'

fox 16 juli 2012 15:35

Of gewoon: "heb je al eens uw pc heropgestart?"

Als je die vraag krijgt weet je meteen dat je zelf het probleem gaat mogen oplossen.

Munglik 16 juli 2012 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6223652)
Of gewoon: "heb je al eens uw pc heropgestart?"

Als je die vraag krijgt weet je meteen dat je zelf het probleem gaat mogen oplossen.

Al veel de PEBCAK-error gehad misschien?

Pølle 16 juli 2012 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6223540)
Zo beter? "Όσοι είναι αρκετά έξυπνοι για να συμμετάσχουν στην πολιτική τιμωρούνται με το να διέπεται από εκείνους που είναι χαζή"

:-D

Nederlands was ook goed geweest hoor. ;)

Ik denk trouwens dat je vertaling niet helemaal klopt.

Scherven A. Mok 2 augustus 2012 19:51

Citaat:

Benjamin Franklin: 'Drie dingen zijn onverwoestbaar: staal, diamant en een gebrek aan zelfkennis'.

Munglik 2 augustus 2012 20:02

“Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”
- Jack Handey

Scherven A. Mok 5 augustus 2012 15:17

Frans De Waal :
Citaat:

Mensen kunnen redeneren en delibereren wat ze willen, als de opties waar ze uit kunnen kiezen niet gepaard gaan met emoties, komen ze nooit tot een besluit of overtuiging, zoals neurowetenschappers hebben aangetoond (Damasio 1994).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be