![]() |
Treffende niet-forumquotes
Graag hier opvallende quotes die je in de pers tegenkwam, liefst met de naam van wie gequotet wordt erbij.
Filip Meirhaeghe die op de 5de plaats op de O-VLD-lijst in Maarkedal staat. ‘Mijn vrouw steunt mij volledig, dus ik ben al zeker van twee stemmen.' |
Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven.
Johan Anthierens Vlaams journalist, satiricus en schrijver 1937-2000 |
Mag het er ook ene zijn waarvan ik vind dat die in de pers mocht komen ? Indien niet....negeren.... :-)
Eén van mijn chefs : 'Waarom ligt dat dossier op mijn bureau ?" (maar dan in 't Frans) (een dossier dat ik er gelegd had op haar verzoek....dringend.....5 uur eerder) |
Citaat:
|
Citaat:
Veel voorbeelden van op dit forum. |
“Those who are too smart to engage in politics are punished by being governed by those who are dumber.”
¨ Plato |
Ik wist niet dat Plato Engels sprak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorige week een mail ontvangen waarin deze quote stond.
Citaat:
|
Ik moest ooit bij een vriend van me iets oppikken op een moment dat hij werken was.
Gelukkig had ik een nog een huissleutel van in de periode dat ik hem hielp met verbouwen. Toen ik me met die sleutel binnen had gelaten vond ik een briefje op tafel:" Hey..., de sleutel van de voordeur ligt onder de bloembak naast de voordeur." |
Citaat:
|
Of bij geen internetverbinding, bij de 'Helpfunctie' : 'Ga naar de site van uw internetbeheerder...enz....'
|
Of gewoon: "heb je al eens uw pc heropgestart?"
Als je die vraag krijgt weet je meteen dat je zelf het probleem gaat mogen oplossen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands was ook goed geweest hoor. ;) Ik denk trouwens dat je vertaling niet helemaal klopt. |
Citaat:
|
“Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”
- Jack Handey |
Frans De Waal :
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be