Antoon |
16 juli 2012 08:51 |
Is de VS klaar voor George Bush 3.0?
Goed nieuws uit de VS voor de toekomst.
Citaat:

Zou het kunnen dat de Verenigde Staten ooit opnieuw door een George Bush geleid zullen worden? De kans bestaat. De 36-jarige George Prescott Garnica Bush, zoon van Jeb Bush (de voormalige gouverneur van Florida), is het neefje van George W. Bush en de kleinzoon van George H.W. Bush.
Met een dergelijke afkomst zijn vragen over een politieke toekomst natuurlijk nooit ver weg. "Ik weeg de voor- en de nadelen af", aldus George P. Bush in de Amerikaanse krant The Atlantic. "Ik ben momenteel niet echt naar een bepaalde positie aan het kijken, maar ja, ik zou er open voor staan." Bush 3.0 is een advocaat die aan het hoofd staat van zijn eigen investeringsbedrijf. Hij heeft zijn legerdienst in Afghanistan gedaan bij de marine.
Als hij zou besluiten om de politiek in te stappen, zou hij volgens analisten geen mal figuur slaan. Volgens een consultant van de Republikeinse Partij heeft P, zoals hij blijkbaar wordt genoemd, "verstand, persoonlijkheid, een mooi uiterlijk, ervaring in de zakenwereld en in het leger en familieconnecties. Bovendien is hij tweetalig en deels latino."
Vanaf 2014 moeten we volgens politieke experts onze ogen beginnen ophouden voor dit politieke raspaardje.
|
Op dit moment zitten we nog opgescheept met mooiprater Obama, maar een echte leider is hij niet, waardoor de VS zwak uit de hoek komt.
Of Romney het haalt is maar twijfelachtig, maar in de toekomst hebben we dan misschien Bush III om het land weer op poten te krijgen.
|