![]() |
Ik heb nen webcam van Creative Labs. Probleem ermee is dat na x-aantal seconden da da spel draait, het beeld vastloopt en em niemeer reageert, ook nie als ik em uit USB trek en terug inplug.
Ik werk hier op nen AMD 800, maar ook op mijn AMD Athlon 1600 laptopke werkt em op dezelfde manier. Op den Intel bij mijn vriendin doet ie het perfect. :roll2: Iemand een idee? (en zeg nie: "koopt u dan een Intel eh!" :p) |
Zoek u eens een recente driver voor dat cammeke. Drie kansen op 4 ligt het daaraan.
|
Citaat:
Reactie: "uw probleem is onmogelijk" :roll2: |
draait ge speciale andere programma's?
antivirussen, firewalls, of andere programma's die media kunnen afspelen en constant runnen of zo? |
Citaat:
|
allemaal eens uitschakelen en zien of ge het nog hebt. Zo ja: het probleem ligt waarschijnlijk toch bij drivers of software of windows. Zo niet: er is een conflict met een ander programma.
Zo niet: De helft ervan terug inschakelen, en kijken of het probleem terug is. Zo ja: het probleem zit bij de eerste helft programma's. Zo nee: bij de tweede helft. Enzovoort... |
formatteren...
|
of gewoon uwen oude computer aan mij geven voor recyclage en ne nieuwe kopen. Ge zult zien, dat gaat allemaal veel beter gaan.
|
Citaat:
|
Een deftig OS gebruiken, bvb. dat waarvan ge de mascotte in je avatar staan hebt ;)
|
Amd Athlons verbruiken meer stroom dan een Intel.
Mijn eerste ADSL modem was via USB (Voor de kenners zo een groene rog) De stroom die daarvoor nodig was kwam via de USB uitgang. Omdat de CPU meer stroom verbruikte dan een Intel kon het moederbord de stroom niet aan. Daardoor liep alles vast. Nu heb ik een externe modem met uitwendige voeding. Offtopic De volgende CPU die ik koop is nog een groter energiemonster. AMD 64bits 3400Mhz :multi: Woeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii. Dan zal mijn waterkoeling van pas komen zie. |
De Webcam bij uw vriendin werkt anders perfect :mrgreen:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be