![]() |
Mosliminvasie in Spanje.
http://www.youtube.com/watch_popup?v=pOq1gJzJ8cM
Sorry vanwege de franstalige ondertitels, maar alleen maar de beelden volgen geeft ook al een idee van wat er aan het gebeuren is in Spanje... En van Spanje naar Frankrijk naar België... is maar een paar "stappen! Moslims komen daar niet om zich in te burgeren of whatever maar als een vorm van "reconquista", het gebied heroveren waar men ze een paar eeuwen geleden heeft buitengebonjourd! Werkloosheid in Spanje rond de 50%; velen ontvluchten het land. Geboortes bij Spanjaarden aan de zeer lage kant. Geboortes bij moslims "groot succes". Honden worden vergiftigd wegens "onrein". Er hoeft geen tekening bij gemaakt hoe het aan het evolueren is... Mooie islamitische toekomst gewenst! |
Citaat:
|
Oei, en ik hoopte mijn pensioen in Spanje te slijten... Daar dus ook al niet. Help!
|
Elke mode komt terug... ook de kleine snorretjes
|
Er zijn een paar mogelijke toekomstscenario's. Voor Spanje, zeg maar gans west-europa:
1. Autochtonen vluchten. 2. Autochtonen zijn uitgestorven. 3. Burgeroorlog. Voor linkebies mogelijk ook optie: 4. bekeerd tot de islam |
Citaat:
Voor de moslims is de baarmoeder een wapen. Allah acqbar!!! |
Heel dit subforum is doorspekt door draden met een alsmaar terugkomend gedupliceerd principe als deze, en het grappige is dat dit nooit iets uithaalt dan enkel dezelfde soort reacties door dezelfde soort forumhangers.
Gelukkig hebben topics als deze meestal een levensloop van 2 �* 3 dagen en trekken ze steeds hetzelfde soort volk aan. Niets nieuws onder de zon dan gewoon geklaag met hetzelfde niveau als kroegpraat over andere mensen. |
Citaat:
Ik zou veel liever op het terein wat meer anti builbak import willen zien. |
![]() RECONQUISTA! |
Stand men of the West:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, alle gekheid op een stokje maar ik vind het een beangstigende evolutie. Zijn de bewindvoerders daar nu zo dom of gewoon achterlijk en blind ? En dan nog de invasie van de moslims vieren ! Olie op het vuur is dat. En de besparingen die Spanje nu moet doen is dat niet hun eigen schuld met al die moslims te importeren ? En wie zal dat betalen ? De nog werkende Spanjaard natuurlijk en dat zal zeker de moslim niet zijn die komt parasiteren en van de sociale steun trekken..
|
Citaat:
|
Beangstigend trouwens hoe die commentator praat over moslims alsof het ratten zijn, of joden in de jaren 40. Schaamtelijk.
|
Euh...Is godsdienstvrijheid niet iets wat in de constitutie staat?
|
Citaat:
|
Ga er toch eens over nadenken om een huisdier te nemen.
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be