Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   "Steun" voor Ian Thomas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173729)

Everytime 17 juli 2012 19:37

"Steun" voor Ian Thomas

Op het muzikale vlak hoef ik niets te weten van die Ian Thomas. Voor degenen die niet weten wie hij is, is hij een Vlaamse tieneridool vooral populair bij tienermeisjes. "De Vlaamse Justin Bieber", laat maar zeggen. Zijn stiefvader kent u misschien beter : Chris Van Tongelen (een van de leden van De Romeo's).
Waarom dan "steun" voor hem hebben? Omdat ik het schandalig vind dat mensen hem met tomaten, eieren,enz......... tijdens een festival - Pennenzakkenrock in dit geval - bekogelen. Zelfs voor de slechtste artiest ter wereld zou ik niet willen dat zoiets gebeurt. Dat zoiets gebeurt is nog een keer een duidelijk bewijs dat de wereld slecht draait.
http://jim.be/ian-thomas-bekogeld-op-podium

Восход-1 17 juli 2012 19:38

Dat hoort erbij, he. Alleja, elk beroep heeft risico's, weet je.

Everytime 17 juli 2012 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6226290)

Dat hoort erbij?????????? Mensen die zoiets doen, hebben helemaal niets in hun brein volgens mij. Hebben ze al een brein, dat is al de vraag.

SDG 17 juli 2012 19:42

Dat hij zich gelukkig prijst dat het maar doodgewoon tomaten en eieren waren. Bij een optreden van de Ramones heb ik ooit eens alles wat los en vast zat naar het podium geslingerd gezien.

Восход-1 17 juli 2012 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6226301)
Dat hoort erbij?????????? Mensen die zoiets doen, hebben helemaal niets in hun brein volgens mij. Hebben ze al een brein, dat is al de vraag.

Als er een overgepromote idioot daar staat te zingen, en blijkt dat hij zonder autotune en geluidsverwerking de zangstem heeft van een pelikaan, ja, dan begrijp ik het publiek wel. Het is een scherp signaal, eentje dat duidt op het feit dat in tegenstelling tot Amerika, waar de grootste pulp en talentloosheid door promotie tot ster kan worden geslagen, de Vlaamse jeugd nog enig gevoel voor smaak en stijl heeft, en het niet gaat dulden dat schaamteloos gepromote idooltjes hier geld proberen te slaan.

Waarom hij steun verdient, los van mijn mening erover, is mij een raadsel. Ik ken tientallen mensen die echt steun behoeven, en het niet krijgen. Iemand die hopen geld graait door goed uit te zien op het podium behoeft geen steun als hij voor zijn talentloosheid groenten op zijn bakkes krijgt.

AnarchoChristophe 17 juli 2012 19:48

Goed dat mensen meer en meer dat soort breindodende pulp afwijzen.

Everytime 17 juli 2012 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6226302)
Dat hij zich gelukkig prijst dat het maar doodgewoon tomaten en eieren waren. Bij een optreden van de Ramones heb ik ooit eens alles wat los en vast zat naar het podium geslingerd gezien.

En vindt u dat normaal? Als ik naar een concert of naar een festival ga, is het niet om allerlei dingen op het podium te gooien maar omdat ik de optredende artiesten zeer graag heb.

Steben 17 juli 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6226290)

2

vind ik ook

op de bühne staan, weet je wel

de volgende dag staan er weer honderden fans te bleiten uit medelijden

Steben 17 juli 2012 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6226318)
Goed dat mensen meer en meer dat soort breindodende pulp afwijzen.

los van het feit dat ik het wel normaal vind voor hoge bomen, is het ook helemaal niet nieuw

Ook politiekers worden nu en dan eens neergeknald. Met succes soms zelfs.

Everytime 17 juli 2012 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6226313)
Als er een overgepromote idioot daar staat te zingen, en blijkt dat hij zonder autotune en geluidsverwerking de zangstem heeft van een pelikaan, ja, dan begrijp ik het publiek wel. Het is een scherp signaal, eentje dat duidt op het feit dat in tegenstelling tot Amerika, waar de grootste pulp en talentloosheid door promotie tot ster kan worden geslagen, de Vlaamse jeugd nog enig gevoel voor smaak en stijl heeft, en het niet gaat dulden dat schaamteloos gepromote idooltjes hier geld proberen te slaan.

Waarom hij steun verdient, los van mijn mening erover, is mij een raadsel. Ik ken tientallen mensen die echt steun behoeven, en het niet krijgen. Iemand die hopen geld graait door goed uit te zien op het podium behoeft geen steun als hij voor zijn talentloosheid groenten op zijn bakkes krijgt.

Ik geloof er niet mijn oren! Kent u het woord respect? Ieder zijn/haar mening op het muzikale vlak. En nee, het is zeker geen signaal maar een teken van domheid, komend van die mensen.

Steben 17 juli 2012 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6226328)
En nee, het is zeker geen signaal maar een teken van domheid, komend van die mensen.

Beste ...
domheid is toch normaal?
Ik wordt ook dagelijks geconfronteerd met domheid. Ik krijg geen steun.

Derk de Tweede 17 juli 2012 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6226319)
En vindt u dat normaal? Als ik naar een concert of naar een festival ga, is het niet om allerlei dingen op het podium te gooien maar omdat ik de optredende artiesten zeer graag heb.

Ooit was ik in Torhout waar Bronski Beat werd bekogeld met flesjes en appels. En Shocking Blue op een vroege versie van Pinkpop
Waarom ?
Omdat zij homo's waren of omdat Shocking Blue niet hip genoeg was ?.
Als je er niet van houdt ga dan niet naar een concert of festival.

AnarchoChristophe 17 juli 2012 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6226330)
Beste ...
domheid is toch normaal?
Ik wordt ook dagelijks geconfronteerd met domheid. Ik krijg geen steun.

Ik word :twisted:

BigF 17 juli 2012 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6226284)
Op het muzikale vlak hoef ik niets te weten van die Ian Thomas. Voor degenen die niet weten wie hij is, is hij een Vlaamse tieneridool vooral populair bij tienermeisjes. "De Vlaamse Justin Bieber", laat maar zeggen. Zijn stiefvader kent u misschien beter : Chris Van Tongelen (een van de leden van De Romeo's).
Waarom dan "steun" voor hem hebben? Omdat ik het schandalig vind dat mensen hem met tomaten, eieren,enz......... tijdens een festival - Pennenzakkenrock in dit geval - bekogelen. Zelfs voor de slechtste artiest ter wereld zou ik niet willen dat zoiets gebeurt. Dat zoiets gebeurt is nog een keer een duidelijk bewijs dat de wereld slecht draait.
http://jim.be/ian-thomas-bekogeld-op-podium

Steun hoeft die Ian van mij niet te verwachten, ik kan zijn 'gezang' ook niet lijden maar ik ga er wel geen tomaten of eieren naartoe gooien. Al is het maar uit respect voor de mensen die hem wel graag horen. Die hebben hun ticket ook niet betaald om hun favoriete artiest vroegtijdig te zien afdruipen. En goed of niet goed, over smaken valt niet te discussieren.

Staat een groep op een festival je niet aan, ga dan naar een ander podium (er zijn er genoeg op de hedendaagse festivals) of ga een pint pakken aan den toog. Doe een lekkere griet binnen, rol een joint of ga eens kakken maar laat ieder de kans om 'zijn' artiest te aanschouwen. Hoe schabouwelijk je zijn vertoning ook mag vinden.

Ik ga in de bibliotheek ook geen bladzijdes uit boeken scheuren die ik niet goed vind.

AnarchoChristophe 17 juli 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6226327)
los van het feit dat ik het wel normaal vind voor hoge bomen, is het ook helemaal niet nieuw

Ook politiekers worden nu en dan eens neergeknald. Met succes soms zelfs.

Dan is er ten minste iets op TV. 2 dagen lang speciale uur-lange onderbrekende uitzendingen over het-leven-van-'vul in'. ;-)

Восход-1 17 juli 2012 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6226324)
2

vind ik ook

op de bühne staan, weet je wel

de volgende dag staan er weer honderden fans te bleiten uit medelijden

Ja, talloze tienermeisjes bij wie hij kan uitwenen nu.

Everytime 17 juli 2012 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6226344)
Steun hoeft die Ian van mij niet te verwachten, ik kan zijn 'gezang' ook niet lijden maar ik ga er wel geen tomaten of eieren naartoe gooien. Al is het maar uit respect voor de mensen die hem wel graag horen. Die hebben hun ticket ook niet betaald om hun favoriete artiest vroegtijdig te zien afdruipen. En goed of niet goed, over smaken valt niet te discussieren.

Staat een groep op een festival je niet aan, ga dan naar een ander podium (er zijn er genoeg op de hedendaagse festivals) of ga een pint pakken aan den toog. Doe een lekkere griet binnen, rol een joint of ga eens kakken maar laat ieder de kans om 'zijn' artiest te aanschouwen. Hoe schabouwelijk je zijn vertoning ook mag vinden.

Ik ga in de bibliotheek ook geen bladzijdes uit boeken scheuren die ik niet goed vind.

:thumbsup: Uiteindelijk een normale reactie! Bedankt, BigF!:-D

SDX 17 juli 2012 19:59

Bij deze mijn steun aan't manneke;

Восход-1 17 juli 2012 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6226328)
Ik geloof er niet mijn oren! Kent u het woord respect? Ieder zijn/haar mening op het muzikale vlak. En nee, het is zeker geen signaal maar een teken van domheid, komend van die mensen.

Ja, ik ken het woord respect. Respect is iets wat ik niet toon aan overgepromote showfiguurtjes met het talent van een slijper.

Overigens is het gooien met tomaten en/of eiren een oude traditie die naar mijn mening niet mag sneuvelen omdat enkelen dit onrespectvol vinden. Wij gaan Zwarte Piet toch ook niet afschaffen?

Восход-1 17 juli 2012 20:02

Ik zou er eentje graag placeren in de zelfvoldane tronie van Kanye West.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be