![]() |
"Vrouwen nu intelligenter dan mannen" - wat toont dat intelligentie maakbaar is
Er is al heel wat te doen geweest rond de bevindingen van de Godfather of Intelligence Testing, James Flynn, die voor het eerst ziet dat vrouwen nu intelligenter zijn dan mannen.
De stroom aan mediaberichten, hier: https://news.google.com/news/story?p...el=rcs&start=0 Dit bewijst ook meteen dat nurture, omgevingsfactoren en cultuur cruciaal zijn, en dat intelligentie dus maakbaar is. Meteen ook gedaan met de racistische en misogyne argumenten (zoals die hier en daar in discussies rond intelligentie opduiken). Mooi! |
Ik vind dat journalisten moeten opgepakt en gemarteld worden wanneer ze over een onderzoek schrijven zonder een link te plaatsen naar het document zelf.
|
Het ding is nog niet eens gepubliceerd. Maarreuh, C2C, dat IQ serieus te beïnvloeden is, da's toch niets nieuw?
Ben trouwens benieuwd welke variabelen hij nog meegenomen heeft. Geslacht (binair, ai ai) + IQ-score zijn nogal beperkt eh. Misogynisten ea bashen is natuurlijk wel leuk. :-D |
Ik ken een godsdienst die niet blijtjes zal zijn met dat nieuws.
1) Wat moet men doen indien de vrouw uit de keuken komt? 2) De ketting korter maken, tjein! |
Ik heb het al gezegd in een andere draad. Als die vrouwen dan intelligenter zijn, hebben de mannen en zijzelf daar blijkbaar tot hiertoe nog niets van gemerkt. Met andere woorden het is intelligentie die de vrouwen zelf niet uiten.
De mensheid is daar dus geen stap mee vooruit. Het enige wat er van komt is dat vrouwen nu gaan pochen met hun intelligentie. Als de man dan vraagt: bewijs het ? Kunnen of willen ze dat niet. En noem dat nu mysogien of niet, het blijft een feit dat er nog geen kat iets gezien heeft van die intelligentie sedert het ontstaan van de mensheid. Op enkele uitzonderingen na uiteraard. Ik zou zeggen laat het nu eens zien, nu ge het bewijs in uw schoot gekregen hebt dat ge slimmer zijt. Theorizeer er niet meer over. |
Wat is "slim" juist?
Aan de ene kant ben ik slimmer dan mijn (helaas intussen mijn ex-) lief met mijn IQ van 133. Zij kan echter wel goed studeren (iets dat ik enorm mis) waardoor zij geneeskunde kan studeren en slaagt met resultaten van 88% (met een 20, een 19 , een 17, 16 en een 14 voor haar laatste examens). Punten waar ik vroeger (en nu) nog steeds maar van kan dromen en waarvoor ik haar moet feliciteren en benijden. Wie is er dan net slimmer? De persoon met de capaciteit, of de persoon die het gebruikt volgens deze studie? |
Citaat:
Het onderzoek van Flynn, dat zeer longitudinaal is (data van bijna een eeuw lang), is in deze een interessante bevestiging. Citaat:
Citaat:
|
"Vrouwen nu intelligenter dan mannen" - wat toont dat intelligentie maakbaar is:
http://www.youtube.com/watch?v=USf68kUB8Mk echt dom of gedirigeeerd ?? 8O8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet echt leuk. |
Citaat:
|
Ik heb er geen enkele moeite mee dat vrouwen intelligenter (zouden) zijn dan mannen. Intelligente vrouwen zijn immers kinky.
|
Citaat:
En zoals Txiki het al zei: Ik vindintelligente vrouwen ook wel interessant. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leg dan maar wat geld op den toog voor een rondje :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be