Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Hitler (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173789)

C2C 19 juli 2012 11:29

Hitler

Waarom schrijft er niemand eens boek over Hitler?

Koenraad Noël 19 juli 2012 11:29

Er zijn talloze boeken over Hitler geschreven. Zelfs Hitler heeft een boek over Hitler geschreven.

Antoon 19 juli 2012 11:33

Alleen al bij boeken on line zijn er 133 titels ...

Marxmannetje 19 juli 2012 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6229650)

Ge moet eens in de Standaard Boekhandel kijken. De Standaard Boekhandel in mijn buurt heeft zodanig veel boeken over Hitler en de Nazi's dat de naam beter in SS Hitlerhandel zou veranderen.

Twigmuntus 19 juli 2012 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6229673)
Ge moet eens in de Standaard Boekhandel kijken. De Standaard Boekhandel in mijn buurt heeft zodanig veel boeken over Hitler en de Nazi's dat de naam beter in SS Hitlerhandel zou veranderen.

Precies. En dat steekt me eigenlijk wel serieus tegen. Uitgemolken tot en met. Voor inspiratie ga ik daar niet meer naartoe.

Zouden die dan zo goed verkopen? En haast altijd met een hakenkruis op de cover, want onderzoek heeft aangetoond dat die boeken x percent (heb die cijfers hier niet bij de hand) beter verkopen dan boeken zonder hakenkruis op de cover.

Marxmannetje 19 juli 2012 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twigmuntus (Bericht 6229726)
Precies. En dat steekt me eigenlijk wel serieus tegen. Uitgemolken tot en met. Voor inspiratie ga ik daar niet meer naartoe.

Zouden die dan zo goed verkopen? En haast altijd met een hakenkruis op de cover, want onderzoek heeft aangetoond dat die boeken x percent (heb die cijfers hier niet bij de hand) beter verkopen dan boeken zonder hakenkruis op de cover.

Ik denk dat de mensen meer niet durven om zulke boeken te kopen. Mja, wat ligt er daar niet? Een biografie van Eva Braun, een boek over hoe de SS in elkaar zat, over de laatste uren van Hitler, over de nazi's en hun bezettingen,... Geeft dan anders van den eerste keer Mein Kampf uit he zeg. :roll:

Steben 19 juli 2012 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6229742)
Ik denk dat de mensen meer niet durven om zulke boeken te kopen. Mja, wat ligt er daar niet? Een biografie van Eva Braun, een boek over hoe de SS in elkaar zat, over de laatste uren van Hitler, over de nazi's en hun bezettingen,... Geeft dan anders van den eerste keer Mein Kampf uit he zeg. :roll:

:lol:

Antoon 19 juli 2012 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twigmuntus (Bericht 6229726)

Het zegt meer over het koperspubliek dan over de winkel.

Distel 19 juli 2012 14:09

Citaat:

Zijn de verkiezingen in aantocht?

Marxmannetje 19 juli 2012 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6230017)
Het zegt meer over het koperspubliek dan over de winkel.

T'is een nieuwe soort: alfabetische nazi's!

Antoon 19 juli 2012 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6230109)
T'is een nieuwe soort: alfabetische nazi's!

:lol:

Aligator 19 juli 2012 15:44

Citaat:

Dat zou toch niets nieuws zijn ? Er zijn misschien wel 100 boeken over die man geschreven...

Aligator 19 juli 2012 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6229742)

Die is reeds in zowat alle talen uitgegeven.

Marxmannetje 19 juli 2012 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6230311)
Die is reeds in zowat alle talen uitgegeven.

Dat de Standaard Boekhandel dat eens verkoopt i.p.v. miljoenen boeken over hoe Hitler en zijn bengels vuurwerk aanstoken.

Scherven A. Mok 19 juli 2012 16:09

Ik vraag me dat toch ook af wie dat allemaal koopt. En ik vermoed dat de meeste van die boeken dan nog vrij slecht zijn ook en waarschijnlijk allemaal zowat hetzelfde beschrijven en vanuit hetzelfde uitgangspunt.

Twigmuntus 19 juli 2012 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6230361)
Ik vraag me dat toch ook af wie dat allemaal koopt. En ik vermoed dat de meeste van die boeken dan nog vrij slecht zijn ook en waarschijnlijk allemaal zowat hetzelfde beschrijven en vanuit hetzelfde uitgangspunt.

2

Marxmannetje 19 juli 2012 16:59

zeddie 19 juli 2012 17:10

Hitler and his God - Georges Van Vrekhem

River_Achai 19 juli 2012 17:20

Bedoel je die Hitler die o.m. betaald is door Prescot Bush, de opa van de president Bush?
Die dat geld dan doogesluisd heeft via I.G.Farben, waar Bayer en zo een afsplitsing van zijn,
Die Hitler?

Derk de Tweede 19 juli 2012 18:32

Mijn Kampf is net zo saai als Het verdriet van België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be