![]() |
Het is zover: we gaan allemaal dood aan gemuteerde H5N1
Gisteren die snipper op Terzake, over het controversiële manipuleren van het H5N1 virus, dat binnenkort "airborne" zal worden, en van mens tot mens kan doorgegeven worden.
Kill-rate: 75%. We gaan er aan voor de moeite. Hoe kunnen we ons beschermen? Moet er meer geïnvesteerd worden in biosafety? |
We gaan allemaal dood tout court.
|
Malleej ambetanterikken. We hebben al die zonnestorm, die twaalfde planeet (Nibiru), die meteoriet voor 21 december 2012, die overstromingen door het stijgend zeeoppervlak,... T'is tijd dat er ne keer iemand zegt dat onze agenda al vol is voor de komende jaren. We hebben nog altijd Maggie De Block om ons te troosten dat het hier nog gevaarlijker is 's nachts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feit is wel dat dat gepruts met ziektekiemen of bateriën volkomen zinloos is.
|
het kan snel gaan
"Ik heb in drie dagen tijd een hele stal zien doodgaan."Als het noodlot toeslaat: Een week geleden merkte Schimmel dat er iets loos was met zijn legkippen. ,,Zondag had ik de eerste dode kippen. Maandag heb ik direct actie ondernomen naar de Gezondheidsdienst voor Dieren, maar die konden niets vinden. Woensdag zijn er weer kippen opgestuurd; ook niks. Vrijdagmiddag kreeg ik bericht dat het waarschijnlijk vogelpest is. Toen waren er al zevenduizend kippen dood.'' |
Citaat:
|
Citaat:
Verleden jaar gingen we allemaal dood aan de varkensgriep, in zoverre zelfs dat Laurette Onkelinx voor heel Belgie vaccins aankocht, en toen bleken er meer kinderen te sterven van het vaccin dan van de griep; Tijd voor een nieuwe massale aankoop van griepvaccin misschien? Het tijdstip van die verontrustende reportage zint me niet echt. |
Hetzelfde scenario vond plaats in Nederland - er bleek links en rechts door de Farma industrie flink betaald te zijn.
|
Laten we allen anarchistisch leven :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be