![]() |
"Staatshervorming is feestje waar men viert dat Vlamingen alles moeten betalen"
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent precies in de leer geweest bij Goebbels. |
Moest Ben Weyts in Groenland geboren zijn, was hij nu een verongelijkte Inuït.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg toch je job nog maar niet op. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog maar net veranderd.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou niet verstandig zijn dit hier te zeggen. Stel u voor dat men mij dan niet meer voor boefer zou uitmaken. Zouden de mensen dat hier wel pikken, dat de karikatuur van boefer Jack niet klopt?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens wikipedia Het gelijkheidsbeginsel is een algemeen principe dat iedere burger (wettelijk) gelijke rechten en een gelijke behandeling in gelijke gevallen toekent. Het gelijkheidsbeginsel kan gerekend worden tot de gelijkheidsrechten onder de grondrechten en/of mensenrechten en is vastgelegd in veel internationale verdragen. Het beginsel heeft met name betrekking op gelijke behandeling ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, nationaliteit, hetero- of homoseksuele gerichtheid of burgerlijke staat. |
Citaat:
Om onze voorspoed te garanderen moeten we van die Walen af. Zo simpel is het. Is dat dan verboden? |
Citaat:
Ik persoonlijk stel mij je altijd voor als woeste doch elegante krijger in je op maat gemaakte uniform. De onversaagde leider die in alles en altijd het voorbeeld geeft, diegene die stijl Waffen-SS als eerste uit de loopgraaf springt en voor de manschappen uit diezelfde loopgraaf zijn kunnen klimmen reeds veertien vijanden zonder genade aan de bajonet geregen heeft. Maar, ik kan verkeerd zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be