![]() |
Hoe gezond verdikken? (Veel moeilijker dan gezond vermageren)
Ik deed net de test "where do you rank on the global fatness scale"?
Blijkt dat ik helemaal onderaan bengel, als een gemiddelde inwoner van Eritrea, met mijn BMI van 18.5. -De gemiddelde Belgische man van mijn leeftijd heeft een BMI van 25.93... (te vet dus). -Ik ben magerder dan 98% van de mannen in mijn leeftijdscategorie in België -Ik ben magerder dan 88% van alle mannen in mijn leeftijdscategorie in de wereld. Doe zelf zeker ook eens deze ludieke test: Where are you on the global fat scale? http://www.bbc.co.uk/news/health-18770328 Mijn vraag: hoe kan ik gezond verdikken? Gezond vermageren is niet moeilijk: gewoon alle ongezonde voeding achterwege laten. Maar gezond verdikken? Meer vet eten, meer vlees, meer suiker? Da's bezwaarlijk gezond te noemen. |
Het is onmogelijk.
Mijn gewicht kan ook enkel omlaag als ik er niet op let :-( gezien de situatie in onze maatschappij nu moet iedereen daar zot om lachen, dat zal je misschien kennen dat gevoel. Je hebt eigenlijk nog goede genen, niet beschaamd zijn. Uw hart dankt u. Ik word ook bijna nooit bruin, en dan zeg ik: ik ben ook gewoon niet beschaamd blank te zijn. |
Ipv. van duursporten en cardio, power training doen. Wafels eten, van die grotte, dikke suiker wafels van Belsy of hoe heet die smeerlapperij. Pannenkoeken bakken en er bollen ijs en chocolade over gooien. Gewonnen brood eten 's morgens ipv witte sponzen met choco etc...
|
Stoppen met speed snuiven.
|
Citaat:
|
Volgens mij klopt die test niet.
ik kom uit op bmi 0; 2 x 100% lager en ook uit Eritrea ... |
Margriet Hermans weet er alles over.;-)
|
Citaat:
Ik eet niet veel en ik sport niet veel, geen wonder dat ik erg slank blijf. |
Citaat:
|
Citaat:
Om van levend geraamte te spreken is wat overdreven me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet teveel aan je voeding veranderen: mss sommige dingen vervangen. Bv halfvolle melk door volle melk. Margarine door hoeveboter, magere plattekaas/yoghurt door volle enz.
|
Citaat:
Zeer vervelend. Ben er nog altijd niet uit hoe ik dat kan veranderen. Vroeger was ik slank maar tenminste gespierd. Nu zijn zelfs de spieren er een beetje af. |
Citaat:
|
Ik moet niet verdikken dat sleur ik allemaal mee.
Ne collega zei van de maand tegen mij. Awel en in mijne nieuwe audi daar zit een carbon dashbord in, das lichter. "Ah, dan kunde weer wa kilo's in u pens steken voor dattem overlaten is makker;)" |
Ik hoef helemaal niet te verdikken.
Jaloers dat mensen daarvoor op mij zijn, ge hebt daar geen gedacht van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be