Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Joden willen het VB voor de rechtbank slepen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173806)

-Jo- 19 juli 2012 21:29

Joden willen het VB voor de rechtbank slepen!

Van je vrienden moet je het hebben! Jarenlang fulmineren tegen de islam en daarvoor zelfs in de kont gaan wonen van de zionisten in israël; om dan uiteindelijk opnieuw bedreigd te worden door de belgische rechtbanken, op verzoek van... de joden van het CCOBJ! :lol: Het kan verkeren! Het VB en Flupke Dewinter hebben wel alle pech van de wereld de laatste maanden.

Het Coördinatiecomite van Joodse Organisaties van België (CCOJB) noemt de precampagne van Vlaams Belang ronduit "xenofoob en racistisch". Volgens de Franstalige koepel van Joodse organisaties kan en moet de partij gestraft worden voor de campagne.

In haar precampagne toonde Vlaams Belang foto's van criminelen die "zonder pardon" zouden moeten gestraft worden. Het ging dan om "Malik G., dealer", "Igor S., inbreker" en "Saïd I, overvaller". Een vierde affiche viseert een "Frans V., kinderverkrachter."

Het CCOJB noemt die campagne "xenofoob en racistisch". "Het is een xenofobe campagne want ze bestempelt de misdaad als grotendeels van vreemde origine, en gemakkelijk te identificeren aan de hand van voornamen. Het is een racistische campagne omdat ze de misdaad toeschrijft aan etnische groepen en niet aan individuen", luidt het donderdag in een persbericht. :lol: Wat een eigenaardige kromredenering is me dat, maar goed uit een afbeelding van 1 enkel individu dat dan nog onherkenbaar wordt gemaakt en waarboven enkel een voornaam prijkt, zien deze militante joden blijkbaar een aanval op etnische groepen. :lol:

Volgens de organisatie is de campagne zelfs "racistisch ten overstaan van het Vlaamse volk", want ze beschuldigt hen van pedofiele neigingen, luidt het. Nochtans, als Vlaming voel ik me niet aangesproken door deze beste campagne van het VB sinds jaren. Willen de joden van het CCOBJ eens voor zichzelf spreken aub?

"Bovendien bevestigden de interventies van de diverse partijleiders op het spreekgestoelte van het congres dat deze xenofobe en racistische thema's het wezen van de VB-campagne zullen uitmaken voor de komende gemeenteraadsverkiezingen", aldus de CCOJB.

Volgens de organisatie zijn de betrokken campagne en de uitspraken "bij wet strafbaar". Ze dringt er bij de gerechtelijke en politieke autoriteiten op aan om "de wettelijk voorziene adequate sancties te treffen".

@ alle islamhatende VB'ers: niet "de islam" is de vijand, maar hen die met alle mogelijke middelen iedereen de liberaal-pluralistische, multiraciale en multiculturele wereld willen opdringen om zo alle Europese volkeren hun identiteit te ontnemen. Open uw ogen, voor de ware vijanden ze sluiten!

Antoon 19 juli 2012 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6231076)
Van je vrienden moet je het hebben! ...

Wat een Waalse organisatie te maken heeft met de 'vrienden van het Vlaams Belang' is mij een radsel. Joods of niet.

Maar goed, moslims zoeken naar uitlaatkleppen. Dat snap ik wel. :lol:

Antoon 19 juli 2012 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6231109)
Joden horen thuis aan het fornuis!

Wat u hier schrijft wilt niets zeggen.

Hetgeen wel zonder twijfel is : u hoort thuis in kamelenland.

Kasumi 19 juli 2012 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6231123)
Joods of niet.

Doe je al die uitsloverij en dan noemen ze u en uw partij xenofoob en racistisch.

En ze hebben een punt.

Demper 19 juli 2012 21:53

-Jo- jongen, wat jij eens moet leren begrijpen, is dat iemand die een probleem heeft met de islam niet automatisch een zionist is. Integendeel. Maar dat kan jij blijkbaar niet vatten.

Kasumi 19 juli 2012 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6231130)
u hoort thuis in kamelenland.

In Thailand zitten geen kamelen gast. Maar als ge niet verder gaat dan de Belgische kust, kunt ge dat niet weten uiteraard. Uw stompzinnigheid is u vergeven.

Maar zeg toch maar 10 weesgegroetjes op.

Amon_Re 19 juli 2012 21:58

Allee, hier gaan we weer

Dixie 19 juli 2012 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6231156)
-Jo- jongen, wat jij eens moet leren begrijpen, is dat iemand die een probleem heeft met de islam niet automatisch een zionist is. Integendeel. Maar dat kan jij blijkbaar niet vatten.

:lol: 2x

-Jo- 19 juli 2012 22:01

Citaat:

:lol: Dat zeg ik helemaal niet! Ik zeg enkel dat het bijzonder dwaas is "de islam" als grote vijand te aanzien en daarvoor zelfs naar israël te trekken om dat land "bij te staan" in een zogezegde strijd tegen die gevaarlijke duivelse islam errond, terwijl de ergste vijand in feite van gans andere aard en categorie is.

Kasumi 19 juli 2012 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6231181)

Ze bespuwen u en uw partij. En ik spuw lekker mee. :lol:

-Jo- 19 juli 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6231181)

:rofl:
Zegt diegene met de israël-vod als avatar!

Antoon 19 juli 2012 22:05

Citaat:

:lol: 3x

Kasumi 19 juli 2012 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6231193)
Zegt diegene met de israël-vod als avatar!

Zie hem daar nu staan voor lul, met al die uitsloverij. :-D

cairn 19 juli 2012 22:10

Is niet de eerste keer dat joden iemand voor het gerecht slepen,zo een 2012 jaar geleden was het ook al zo.

Xenophon 19 juli 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairn (Bericht 6231207)
Is niet de eerste keer dat joden iemand voor het gerecht slepen,zo een 2012 jaar geleden was het ook al zo.

Zeg, en FDW, is dat dan Christus of Barabas?

Demper 19 juli 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6231186)
:lol: Dat zeg ik helemaal niet! Ik zeg enkel dat het bijzonder dwaas is "de islam" als grote vijand te aanzien en daarvoor zelfs naar israël te trekken om dat land "bij te staan" in een zogezegde strijd tegen die gevaarlijke duivelse islam errond, terwijl de ergste vijand in feite van gans andere aard en categorie is.

Herlees deze zin eens, door jou geschreven:

"Van je vrienden moet je het hebben! Jarenlang fulmineren tegen de islam en daarvoor zelfs in de kont gaan wonen van de zionisten in israël; om dan uiteindelijk opnieuw bedreigd te worden door de belgische rechtbanken, op verzoek van... de joden van het CCOBJ!"

Je spreekt de hele tijd over de joodse vrienden van het VB.
Diezelfde "vrienden" willen nu het VB voor de rechtbank slepen.
Wat een logica he -Jo-.

Zijn het dan vrienden of vijanden, of zit je jezelf uit te lachen?

Dixie 19 juli 2012 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6231191)
En ik spuw lekker mee. :lol:

heulen met een volk dat je haat dat is pas lachen geblazen :lol:

Antoon 19 juli 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6231212)
Herlees deze zin eens, door jou geschreven:

"Van je vrienden moet je het hebben! Jarenlang fulmineren tegen de islam en daarvoor zelfs in de kont gaan wonen van de zionisten in israël; om dan uiteindelijk opnieuw bedreigd te worden door de belgische rechtbanken, op verzoek van... de joden van het CCOBJ!"

Je spreekt de hele tijd over de joodse vrienden van het VB.
Diezelfde "vrienden" willen nu het VB voor de rechtbank slepen.
Wat een logica he -Jo-.

Zijn het dan vrienden of vijanden, of zit je jezelf uit te lachen?

-Jo- zit precies in de knoop :lol:

Dixie 19 juli 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairn (Bericht 6231207)

vertel wie werd er in het jaar nul voorgeleid... :-D

Dixie 19 juli 2012 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6231193)
Zegt diegene met de israëlv... als avatar!

mooi he speciaal voor u :lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be