![]() |
De Croo komt haast klaar
Ja ja, den Herman, die is euforisch. Ik niet.
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...je-koning.aspx "We gaan straks een goedgemutste koning te zien krijgen, die een positieve boodschap gaat uitspreken. Het zal een verschil zijn van hemel en aarde met vorig jaar" "We krijgen nu zelfs geld om te lenen in plaats van te betalen om te lenen en die 'kei' van Brussel-Halle- Vilvoorde is uit de schoen van de Wetstraat gehaald" Zou'm niet beseffen dat het gemoed van de koning de meeste mensen geen reet scheelt en dat het feit dat men aan negatieve rente leent niet zo'n goed economisch teken is? |
Hij mag weer eens aant banket aanschuiven zeker
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120720_088
De koning heeft zijn speech uitgebraakt. Meer good news show en fud |
Voor hen die zich afvroegen naar de redenen voor het succes van N-VA....
|
Citaat:
|
Dat den Albeir lacht tot daar toe,zou ook lachen met zoveel poen om altijd op vakantie te zijn.Maar die andere gestoorden die lachen,zot zijn doet geen pijn.
|
Die clown die ze koning noemen moet zijn muil houden en teruggeven wat hij van de mensen gestolen heeft.
|
De koning is blij, ik ben blij, iedereen is blij.
![]() |
Citaat:
|
Absurd om die massaschizofrenie en zelfontkenning te moeten meemaken anno 2012. Leugens, propaganda, schijnmaatregelen, schijnpolitiek en volksverraad, ... Zo veel zelfs dat ze ginder in Laken hun eigen leugens nog gaan geloven ook.
Ik blijf niet in België op 21 juli want mijn maag kan er niet meer tegen. Holland, here i come. |
:belgievl:
Niet te zat op het Bal National en een geniet van de 21ste Juli morgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een week-end als een ander. Had het niet eens door van die 21juli tot u hier bent komen zwaaien met die drapeau francophone. |
Citaat:
|
:vlaander: :vlaander:
deze hangt hier morgen buiten,die vlag van die belgicisten komt niet aan mijn huis...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be