![]() |
Opgeroepen voor verhoor? Stuur je kat
Blijkbaar kan je tegenwoordig zo'n oproep doodleuk negeren:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...dervraagd.aspx Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men moet weten wat men wil, als men een vrijblijvend verzoek stuurt, dan moet je niet doen alsof men een misdaad pleegt als er niet op gereageerd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Op zulke uitnodiging staat uitdrukkelijk vermeld dat je niet verplicht bent van te reageren. Een dagvaarding is wat anders, dat gaat over het verschijnen voor de rechtbank, als je daar willens en wetens geen gevolg aan geeft zijn er bepaalde consequenties. Het verschil is dat het ene door de deurwaarder behandeld wordt en het andere door de zatte wijkagent in je brievenbus wordt gestoken. |
Citaat:
Onze deurwaarder daarentegen.... |
Citaat:
Ik herinner me de wijkagent in Merksem, die stopte met zijn Mobyletje voor de deur en die viel eraf van zattigheid. Die kroop letterlijk tot aan de voordeur maar hij geraakte niet aan de bel, ik heb dan maar niet opengedaan. Voor zulke mensen zou je dan respect moeten hebben... |
Citaat:
Duidelijk dat je hem kent,dikwijls over je drempel nietwaar:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik zei dat ik die ging uitgieten over die zatlap met kepie hield ze me tegen. Hoe gemeen kan die Xenophon dan zijn? |
Citaat:
Is justitie al zo ver afgegleden? |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je krijgt vandaag een briefje in de bus, dinsdag om veertien uur op het politiebureau. Welke straf moet je dan krijgen als je bijvoorbeeld op vakantie bent of moet werken? |
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch ook wel dat men angst heeft van de moslims? |
Citaat:
Heb je zijn Mobyletje niet gepikt? Kon je altijd zeggen dat je een gevaar van de weg hebt gehaald.;-) |
Natuurlijk is die niet komen opdagen. Ze mag immers niet buiten zonder nikaab.
Ik passeer overigens dagelijks door Brussel en zie toch minstens één maal per week één of meerdere vrouwen deze wetsovertreding doen: in nikaab, zelfs hun handen zijn bedekt. Een heel eng zicht en nogal intimiderend en provocerend als je weet dat het verboden is in België. Deze vrouwen of meisjes want ze zijn vaak heel erg jong, worden door hun mannen gedwongen om de wet te overtreden... :? |
Citaat:
Zodat ik de week voor de verkiezingen alle plaatselijke schandalen kan uitbrengen.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je zo sympathiek dat ze het je zelf zijn komen vertellen?:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be