Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groen! toont haar ware gelaat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173856)

Amon_Re 20 juli 2012 12:15

Groen! toont haar ware gelaat

Vandaag werd normaal gezien de verstrenging van de snelbelgwet gestemd. Werd, want Meyrem Almaci van Groen! gooide roet in het eten waardoor dit de donderdag voor de gemeenteraadsverkiezingen pas gestemd zal worden.

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...l-belgwet.aspx

Koenraad Noël 20 juli 2012 12:21

Ongelooflijk... :|

Nietzsche 20 juli 2012 12:25

:rofl:

Die vrouw is ook niet moeders mooiste.

roger verhiest 20 juli 2012 12:30

Meer van die lelijke vrouwen in de politiek ?

Amon_Re 20 juli 2012 12:31

Ja, hoe ze eruit ziet, da's belangrijk zie! Niet dat ze een broodnodige wet blokkeert....

Salvadorii 20 juli 2012 12:33

Pff - te verwachten - Vert!/Ecolo -hoe de PS en cdh, ze zijn met zijn alle zwaar afhankelijk van stemmen van nieuwe Belgen.Hoe meer hoe beter - men kan eventueel een vraagteken zetten bij cdh nu Milsletje weg is en er een voorzitter uit de andere pool van de partij aan de macht is. Ik ben sceptisch.

Dat soort mensen vindt het normaal dat men 'sans papiers' - in werkelijkheid mensen die meestal hun eigen papieren wegsmijten of vernietigen - als slachtoffers beschouwd. Niet de prostitué of aan wal gekomen man die zijn 'coyotes' aanklagt - nee mensen die bewust hun 'papiers' vernietigen - het staat hun nep-aziel in de weg.

SDG 20 juli 2012 12:33

Citaat:

Maar Groen wilde niet. Ingewijden hebben hiervoor een uitleg. Ecolo, dat - in tegenstelling tot Groen - helemaal niet akkoord gaat met deze verstrenging, wil de herziening gebruiken in de gemeenteraadsverkiezingen. Ecolo zou vooral in Brussel de allochtone kiezers willen lokken met forse kritiek op de PS en de cdH, die deze verstrenging mee ondersteunen.
Weten we meteen ook weer wie er baas is in taalgemengde fracties...

Zenit 20 juli 2012 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6232081)
Vandaag werd normaal gezien de verstrenging van de snelbelgwet gestemd. Werd, want Meyrem Almaci van Groen! gooide roet in het eten waardoor dit de donderdag voor de gemeenteraadsverkiezingen pas gestemd zal worden.

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...l-belgwet.aspx

Ze wil nog zo veel mogelijk toekomstig eigen-volk kiesvee naturaliseren, samen met de PS en Ecolo.
Die stemmen etnisch, eigen-volk-eerst dus, en dat is OK zolang ze maar een kleurtje hebben of geen kaffers zijn.

eno2 20 juli 2012 12:39

Groen - Almaci maken een zeer zware vergissing, een ezel die zich twee keer aan dezelfde steen stoot. En daar moet ik dan voor blijven stemmen...

Stom stom allerstomst.

Salvadorii 20 juli 2012 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6232111)
Weten we meteen ook weer wie er baas is in taalgemengde fracties...

De titel zou beter het failliet van Groen! zijn niet?

Als de regering hun onnozele anti-groene maar tevens anti-verstandige en bovendien beperkte subsidies voor bvb isolatie afschaften dan ging Groen de hele staatshervorming blokkeren. Blazen en doen en noppes de balle bereiken...

SDG 20 juli 2012 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6232113)
Ze wil nog zo veel mogelijk toekomstig eigen-volk kiesvee naturaliseren, samen met de PS en Ecolo.
Die stemmen etnisch, eigen-volk-eerst dus, en dat is OK zolang ze maar een kleurtje hebben of geen kaffers zijn.

Nee, zie hierboven. De PS ondersteunt juist de verstrenging. Groen moet enkel uitvoeren wat het Franstalige baasje in de groene fractie wil.

Tamam 20 juli 2012 12:40

Mooi gedaan.

Salvadorii 20 juli 2012 12:40

Ik moet toegeven dat toen ik de titel eerst las ik een of andere geitenschedel voor ogen zag :-)

Nietzsche 20 juli 2012 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6232120)
Mooi gedaan.

:?

fox 20 juli 2012 12:42

Wat ik ook belangrijk vind in dat artikel is de zinssnede waarin ze stelt dat de wet discriminerend is. Helaas blijft het daarna muisstil. Maar aangezien onze vriend Tamam hier, dit vertragingsmaneuvre een goeie zaak vind, veronderstel ik dat hij wat meer licht op de zaak kan werpen. Wat is er discriminerend aan de nieuwe wet?

eno2 20 juli 2012 12:42

Het is alleen een vertragingsmanoeuvre en ze gaan niet tegen stemmen. Maar toch...

Amon_Re 20 juli 2012 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6232116)
Groen - Almaci maken een zeer zware vergissing, een ezel die zich twee keer aan dezelfde steen stoot. En daar moet ik dan voor blijven stemmen...

Stom stom allerstomst.

Niemand verplicht je om volgende keer Groen! te stemmen.

eno2 20 juli 2012 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6232120)
Mooi gedaan.

Oja? Waarom?

Tamam 20 juli 2012 12:58

Groen is tegen die verstrenging, dus ze handelen consequent.

Txiki 20 juli 2012 12:58

Dat gaat hun nog maar eens stemmen kosten. De groenen zijn echt wereldvreemd. Dat wisten we al langer en dat is hiermee nog maar eens bewezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be