![]() |
Hoe viert U de 21ste juli dit jaar ?
Hoe viert U de 21 juli dit jaar ?
Verkoop je je Leterme Staatsbon met meer dan 10% netto winst en neem je het er eens goed van ? Trek je naar Brussel voor de parade te bekijken ? Ga je met je gezin naar het Warrande park voor wat gezinsentertainment ? Blijf je thuis en zet je je plaatje van de Brabançonne op terwijl je mosselen tricolore verorbert ? Trek je naar aan Hollands frituur om jezelf niet bloot te stellen aan dat nationalistisch gedoe ? Hang je je drapeau buiten ? Of doe je iets anders. |
- lol -
|
Net zoals ik niet meedoe aan 11 juli, doe ik ook niet mee aan deze uiting van staatsnationalisme.
|
Wordt het ancien régime nog gevierd?
|
Niets, deze dag is voor mij niet meer dan een belgicistische triomf.
|
Niet anders dan de 20ste en de 22ste.
|
Zoals elk jaar: niet.
|
Begint de zomer dan?
|
Niet. Enige verschil met een doorsnee dag is dat ik niet naar het journaal kijk, teveel mottige figuren.
|
Citaat:
|
Ik ga naar Belgie komen om op de Belgische vlag te pissen... daarna wordt het improv - misschien dat ik wat franstaligen toelaat om 'comme des vrais Belges' het even in hun gezicht te wrijven/laat rieken - misschien wordt het een confrontatie met de politie in BRU, misschien steek ik die kotselijke vlag op een openbare plaats in brand - on va voir quoi.
|
Ik hang de zwarte vlag buiten.
|
Citaat:
|
Ik hang de islamitische vlag buiten, nah :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kijk ik ook nog regelmatig naar Terzake hoewel ik mij dooderger aan die debiele journalisten. |
Wat is precies de boodschap die iemand wilt meegeven wanneer hij de Belgische vlag én de Vlaamse leeuw uithangt?
|
21 juli is voor mij een dag van rouw en vasten.
|
Citaat:
|
tof, alle winkels toe op ne zaterdag ffs
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be