![]() |
'Sire, bent u ook fier op ons land en op de nationale feestdag?'
Op het Nieuws op VTM kon ie geit nog niet eens een fatsoenlijke zin in het Nederlands uitbraken.
Gewoon om je een breuk te lachen. Idem voor de reactie van den Berre. Zijne sabel was te lang en stak vast. Symbolisch: Berre zijn 'sabel' is altijd te lang geweest en heeft overal vastgezeten. :rofl: Link volgt, zodra hij beschikbaar is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mens was aan het brabbelen en die andere tegenover haar brabbelde wat mee...ze kunnen nog geen Nederlands spreken met manieren....:-) hahahaha...
en content dat ze waren.... |
Citaat:
Jezeke heeft hem gestraft. Wat hij moest zeggen was: "Jaa, maer fooral omdat mijn 2 biljoen nog altijd niet verdampt is! Le reste, c'est la monotonie ça." Had je twee bil-joen, wat zou jij dan doen, Gravinnen bezwangeren en je geld op-doen? Ik kocht kilo's cocaïne gratis naft en minderjarige vriendinnen om aan iedereen uit-te-de-len. x2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of de sociale onbeholpenheid van een verlicht despoot vis-�*-vis de etnische meerderheid in België? Zouden de laatste morzels van z'n geweten dan toch wat ongemakkelijk lopen bij al die flagrante corruptie? 2 Biljoen is een pak poen. |
Citaat:
![]() Awel eh, we weten dus niet of Berre zo schatert vanwege de eerste akkoorden van den brabaconne die Pieter zo verbeten uit z'n achterste perst of dat het gaat over die lastige belastingcontroleur, die al 8 weken in de kelders van het paleis opgesloten zit en dra door een C-130 s'nachts ergens boven zwart Afrika zal worden gedropt. Heb jij soms enig idee ? |
Voorwaar, op de kermis ontbraken een paar grote figuren:
- Fernand Coeckelberghs: ... Fernando... Ahzo nen brave mens, zeker een podiumplaats waard - Roger Vangheluwe: had toch op z'n minst het te deum mogen opluisteren met het Scalakinderkoor ofzo - Petit Kabila: goed voor de coltan en de bezigheidstherapie van Laurent, maar voor de rest gene vette precies... - Een delegatie van Tsjetsjenië, Hamas en Hezbollah om de premier en zijn partij een plezier te doen |
Bedankt om ons een leuke feestdag te wensen.
Vroeger was het hier traditie dat belgicisten de flaminganten op 11 juli een vrolijk feest wensen en omgekeerd, de flaminganten de belgicisten op 21 juli een fijne nationale dag toewensten. Bende zure beren, amechtige azijnzeikers, en verkrampte nijdassen zijn me dat hier geworden sinds ze hun electoraal suc6 niet konden verzilveren. Mijn plezier laat ik niet vergallen. Ik maak er een feestelijke tricolore dag van en al de flamingante foempen kunnen mijn ridderlijke rug op. :evil: |
Citaat:
Kan allemaal wel zijn, Gustaafje, maar je bent en blijft een regimeslaafje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Albert heeft ten minste nog een deftige lach.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
De Crembociraptor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be