![]() |
Wie helpt me?
Ik ben op zoek naar een oude versie WP (3.0 of 3.1) voor Windows. Wie heeft ergens nog de oude diskettes liggen en is bereid me al dan een kopie te bezorgen (tegen betaling)? |
WP 5.1 is hier downloadbaar:
http://www.abandondata.nl/info.php?t...=wordperfect51 Maar de 3.1 heb ik niet gevonden. |
WP 5.1 heb ik hier zeker nog liggen 8) Dus laat maar weten.
|
Citaat:
zelfs voor besturingsprogramma's is hij conversatief :lol: |
Citaat:
:D Erg eh ?? :D 8) |
DOS is het enige deftige OS!
Okay, ik ben een zielige winXP gebruiker, maar geef mij een dos versie die windows programmas kan draaien en multitasking ondersteunt, en ik ben verkocht. |
Citaat:
Laat het je weten als ik het nog vind. |
@Kistal
Groot gelijk. Ik heb in m'n eigenste computermuseumpje (=mijnen ouwen brol) nog m'n eerste echte peecee staan : 8086 met DOS + WP + Lotus 123 + Harvard Graphics... Dat ding werkt nog ! (heb nog een voorraadje 5-inch diskettes om e.e.a. op te slaan) En dat ding werkt zelfs nog behoorlijk snel! En stabiel! Ondertussen ben ik ook al slachtoffer van de Microschoft XP geworden... Tja, het heeft veel kleurkes, maakt geluid en beweegt soms. Mensen zijn rare beestjes he. |
Windows 3.1 heb ik nog in mijn bezit.
Bestaat uit 7 HD diskettes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vermoedelijk ook nog ergens cassettes voor een Sneider met een programma in Basic 3.
|
Waarschijnlijk heb ik die oude WP 3 nog... ik duik morgen eens in mijn rommel (ik heb nooit iets weggegooid)... als ik ze heb verwittig ik je....
Die zal nog wel op 5.1 floppy's staan, als je wil zet ik ze over op andere floppy of maak een gecomprimeerd fileke.... |
Citaat:
|
Citaat:
Een extra disketje upgrade de boel naar 6.2. |
Citaat:
|
'k ben eens gaan piepen in mijn rommel....
Het is de DOS versie van WP voor Vendex Computer, dat was een computer die in NL door Vendex verdeeld werd.... daar was een WP op 1 diskette... Sorry hoor... maar ik heb wel nog alle versies van Quicksoft PC-Write.... en daarna ben ik overgegaan naar Microsoft-Word 2.0 voor Windows... ik heb ook nog "omzet soft-ware" tussen al die WP, MS, etc.... Er staan zo'n tussen de 5 en 10 schoendozen vol met allerlei software op zowel 5.1 als 3.0 inch disketten... ik heb ook nog de oude khandboeken voor de early versions van WP, etc... jammer, want ik had je graag geholpen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be