![]() |
Patrick Dewael: 'Franstaligen verantwoordelijk voor succes N-VA'
Ja, loserke - dat gij en uw medehuisnegerkes altijd gretig waren om voor hen voorover te buigen, dat heeft er niets mee te maken. Of het feit dat gelle al jaren geen visie hebben enkel postjespakkerij en rauwe machtslust...
Tja, mededaders schilderen zichzelf wel vaker af als slachtoffer... Wie meer wilt weten over zijn uitspraken kan naar de website van La Libre Belgique of Knack gaan... Maar nog een paar van zijn uitspraken; “Mochten wij N-VA achterna hollen, de koning had nooit de akkoorden ondertekend’ - de rare combinatie leestekens is van Knack.be n.b. Leuk om te weten dat zelfs gij door hebt dat de Koning dus helemaal niet politiek neutraal is, en dat hij onze grondwet aan zijn laars zou lappen... “In Vlaanderen worden de belastingen verhoogd, met de toestemming van de N-VA, en zonder de PS.” Ja Patsie, maar gebeurt dat in Vlaanderen op dezelfde manier als op het federale niveau - 80% extra lasten, 20% minder uitgaven, of eerder zoals in de rest van Europa - behalve la Belle France sinds de ene midget door de andere vervangen werd - waar ze twee derde besparen en één derde nieuwe inkomsten zoeken? Pff, laat die mensen maar verder hun eigen graf graven zou ik zeggen... |
Citaat:
Salvadorii, Toch een linkje plaatsen hé, kan helpen om je post te begrijpen. http://www.knack.be/nieuws/belgie/pa...0146727582.htm PD is precies goed op dreef, eerst de N-VA kiezer uitmaken voor extreem rechts (links noemt de N-VA liberaal......)en nu is het de schuld van de "franstaligen" dat de N-VA op kop ligt in de peilingen. Het kan verkeren, rarara, zou PD het fits hebben dat ze straks (gemeenteraadsverkiezingen) klop gaan krijgen ? Dat ze blijkbaar niet kunnen inbreken in de Vlaamse regering ? Dat ,in het kader van de "politieke" "familie" , nu het FDF niet meer aanhurkt bij de MR, de "liberale familie" klop zal krijgen ? Tja , wat is de motivatie van politiekers zoals PD ? |
Citaat:
Waarom zou ik zo iemand zijn mening serieus moeten nemen. Ik kan een link plaatsen hoor; http://forum.politics.be/showthread.php?t=173881 Maar ik verwijs liever mensen naar een bron dan een linkje te geven, maar soit... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie gelooft die mensen nog? Citaat:
Citaat:
|
Och hij was zo graag minister-president gebleven
|
1 Bijlage(n)
Alledrie de Vlaamse machtspartijen zijn in hetzelfde bedje ziek: ze hebben er een potje van gemaakt, en ze durven het niet toegeven.
In de plaats daarvan zitten te maar publiciteit te maken voor de nva. Wat De Wael zijn verwijt aan de Franstaligen betreft: hij heeft daar wel gelijk in; maar het is niet aan hem om dat in de verf te zetten. Happart heeft het destijds toegegeven op een Franstalige zender. Zoiets van 'in 2007 hebben we echt te lang en te hard met hun voeten gespeeld; dat zullen ze niet vergeten; daar gaan wij voor betalen ...'. . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hmm - waarom verschijnt die foto niet in mijn post?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ergens heeft hij wel gelijk, maar liegt eveneens aan de (schijn)vlaamse traditionele partijen die de kiezer keer op keer verloochent voor een postje, en het volk is dat kotsbeu!
De schrik moet daar hoog inzitten bij vld, vooral bij onze zatte patrick.;-) |
PDW is wel stoer genoeg om eigen ruiten in te gooien, maar te laf om te zeggen dat hij het gedaan heeft.
"Het zijn altijd de anderen!" 8-) |
Citaat:
U schreef PDW. Moet dit niet BDW zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Patrick Dewael en zijn nichtje blinken uit in het leveren van nonsens-commentaar waarbij altijd de één of de ander onrechtsreeks beledigd wordt zonder dat daar een duidelijke reden voor is.
De "ander" treft altijd schuld. Wat dat betreft vallen er inderdaad parallellen te trekken met een bepaald N-VA-discours; met dat verschil dat de N-VA zich over haar eigen zaken wil bemoeien terwijl Dewael zich steeds met andermans zaken wil bemoeien. |
Ik vind dat ze 3 maanden voor verkiezingen, alle zenders uit de lucht mogen halen.
Terug de hort op, al die onnozelaars, zodat de kiezers hun ook eens rustig persoonlijk kunnen vertellen wat ze van hen denken. Die krokodillen moeten daar maar tegen kunnen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be