Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Leg even je handtekening en de betekenis ervan uit! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173973)

Marxmannetje 23 juli 2012 15:07

Leg even je handtekening en de betekenis ervan uit!

Pourqoui pas? Ik ben ook wel eens benieuwd naar sommigen hun handtekening. Wat de link is tussen de persoon zelf, of de avatar of allebei.

Ik weet niet over iedereen het kan zien, maar in mijn handtekening staat het logo van deze site met daarboven in letters 'theatervoorstelling' omdat ik vind dat dit soms echt op een theater lijkt. Daarnaast een gif met een frietkot erop de verschijnende woorden "Touche pas a mon fritkot". Vond ik wel geestig.

Hoe zit de vork op de steel bij jullie? Raconte!

Demper 23 juli 2012 15:11

De Parweis is tevreden dat hij terug mag.

NieuwNoors 23 juli 2012 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6237828)
Pourqouis pas? Ik ben ook wel eens benieuwd naar sommigen hun handtekening. Wat de link is tussen de persoon zelf, of de avatar of allebei.

Ik weet niet over iedereen het kan zien, maar in mijn handtekening staat het logo van deze site met daarboven in letters 'theatervoorstelling' omdat ik vind dat dit soms echt op een theater lijkt. Daarnaast een gif met een frietkot erop de verschijnende woorden "Touche pas a mon fritkot". Vond ik wel geestig.

Hoe zit de vork op de steel bij jullie? Raconte!

"Pourquoi" my dear. ;-)

Marxmannetje 23 juli 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6237837)
De Parweis is tevreden dat hij terug mag.

Kvind misschien spijtig dat hij weg moest maar ik vond dat zodanig grappig :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6237846)
"Pourquoi" my dear. ;-)

Fail. :oops:

Восход-1 23 juli 2012 15:18

Mijn onderschrift heeft een heel occulte betekenis die enkel duidelijk is voor ingewijden van minstens de VII-de graad (of VI-de voor de beoefenaars van de Proto-Elamitische ritus). Om toch een beetje licht te werpen op de arcane kracht en de oeroude wijsheid ervan, die mij onder andere beschermt van permbans en rode driehoeken van onder andere eno2:

Het betreft een losse samenvatting van het Voynich-manuscript, die ik verleden week heb gemaakt (let wel: ik heb het onderschrift langer dan 1 week) als nevenproduct van de taalkundige creativiteit die ik opriep voor het lezen van de aangetekende brief van het notariaat.

Demper 23 juli 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6237855)
Mijn onderschrift heeft een heel occulte betekenis die enkel duidelijk is voor ingewijden van minstens de VII-de graad (of VI-de voor de beoefenaars van de Proto-Elamitische ritus). Om toch een beetje licht te werpen op de arcane kracht en de oeroude wijsheid ervan, die mij onder andere beschermt van permbans en rode driehoeken:

Het betreft een losse samenvatting van het Voynich-manuscript, die ik verleden week heb gemaakt (let wel: ik heb het onderschrift langer dan 1 week) als nevenproduct van de taalkundige creativiteit die ik opriep voor het lezen van de aangetekende brief van het notariaat.

Nietzsche 23 juli 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6237859)

Ha-ha-ha!

Marxmannetje 23 juli 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6237859)

Because he can't!

(Snaptem?)

Восход-1 23 juli 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6237873)
Because he can't!

(Snaptem?)

:lol::lol:

Bokkenreyder 23 juli 2012 15:32

Mijn handtekening is een uitspraak van een medeforummer die een mooie vergelijking maakt met de Belgische realiteit. Ik wissel wel eens van handtekening: soms komen er ook 'domme' uitspraken te staan om die eens extra in het daglicht te zetten.

Marxmannetje 23 juli 2012 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6237888)
Mijn handtekening is een uitspraak van een medeforummer die een mooie vergelijking maakt met de Belgische realiteit. Ik wissel wel eens van handtekening: soms komen er ook 'domme' uitspraken te staan om die eens extra in het daglicht te zetten.

Zoals die vorige van Henri1! :lol:

Koenraad Noël 23 juli 2012 15:46

Een fragment uit een boek dat iedereen wel kent. Het is het fundamentele verschil tussen Saruman en Gandalf.

Klojo eerste klas 23 juli 2012 15:49

De mijne was een typfout (mijn klavier is zodanig besmost en ik typ zo rap dat de toetsen soms niet meer kunnen volgen, of zijn 't mijn vingers ?, enfin, zoiets :roll:) die ik eigenlijk wel passend vond en dan maar heb laten staan.... :lol:

Marie van de koster 23 juli 2012 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6237855)
Mijn onderschrift heeft een heel occulte betekenis die enkel duidelijk is voor ingewijden van minstens de VII-de graad (of VI-de voor de beoefenaars van de Proto-Elamitische ritus). Om toch een beetje licht te werpen op de arcane kracht en de oeroude wijsheid ervan, die mij onder andere beschermt van permbans en rode driehoeken van onder andere eno2:

Ik vind het ver gekomen om aan zo'n schattig versje een occulte betekenis toe te schrijven. Maar ik ben ook geen ingewijde. Toch vraag ik me dikwijls af of "ingewijden" van wat voor bewegingen dan ook zich niet graag heel interessant maken.
Maar zoals gezegd, het versje is schattig.

Marie van de koster 23 juli 2012 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6237913)
Een fragment uit een boek dat iedereen wel kent. Het is het fundamentele verschil tussen Saruman en Gandalf.

Waarom is het puntje na "wisdom" onderstreept? Heeft dat een magische betekenis? :lol:

Marie van de koster 23 juli 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6237920)
De mijne was een typfout (mijn klavier is zodanig besmost en ik typ zo rap dat de toetsen soms niet meer kunnen volgen, of zijn 't mijn vingers ?, enfin, zoiets :roll:) die ik eigenlijk wel passend vond en dan maar heb laten staan.... :lol:

:lol:

Восход-1 23 juli 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6237913)

Het begint mij meer en meer te bevallen hoe vaker ik erover nadenk.

Ben ik de enige die het probleem van het maken van een religieuze kanon rond een openbaring (en ergens misschien een parabel op Paulus) ziet erin?

Восход-1 23 juli 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6237928)
Waarom is het puntje na "wisdom" onderstreept? Heeft dat een magische betekenis? :lol:

Ja, als je het puntje klikt, worden magische krachten ingeroepen en ze brengen je naar een andere dimensie in een ander tabvenster.

Marie van de koster 23 juli 2012 15:54

Mijn onderschrift is duidelijk, niemand heeft daar een vraag over.

Marie van de koster 23 juli 2012 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6237934)
Ja, als je het puntje klikt, worden magische krachten ingeroepen en ze brengen je naar een andere dimensie in een ander tabvenster.

Potverdikke, ja! Dat ik daar nooit erg op gehad heb!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be