![]() |
Het VLD gespuis had zelf Jurgen Ceder op hun lijst willen hebben
Foei foei foei, wat hoor ik zo allemaal op onze rode vrt radiozender. VLD Dilbeek was eerst om Jurgen Ceder bij hun in te lijven, hetgeen hij geweigerd heeft. Wel wel wel, Petrick. En nu?????? Zo staan roepen en tieren en krijsen terwijl uw eigen trawanten hem zelf hebben proberen in te lijven. VLD moet echt onder de kiesdrempel geschopt worden om er nooit meer boven uit te komen.Dat is wat jullie verdienen beste Petrick van Tongeren. En ik zal mijn uiterste best doen om jullie te vloeren samen met vele Vlamingen die genoeg hebben van jullie fratsen. Hoe gaat Noel de Slang dat oplossen???????
|
Het zoveelste bewijs dat zotte en zatte Patrick niet praat maar schijt uit zijn mond.
|
Als dit waar is, hoop ik dat het ook eens in het lang en in het breed in het nieuws komt (en deze lachwekkende partij nog verder onder de kiesdrempel weg zakt).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Txiki: u vraagt naar de bron. Het nieuws op de Rode staatszender van 1600hr in gesprek met Bart Dewever. En als je goed mijn eerste bericht hieromtrent had gelezen had je al het antwoord. Ga nu ook maar eens naar krantenkoppen.be. Meeste kranten hebben het erover. Nog meer bronnen nodig, of kan je het echt niet geloven?????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als dat waar is heeft de O-VLD een ferme poeier van een own-goal gescoord,met Pierre Potager in het doel notabene :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Wever als historische bron is hier met een dikke korrel zout te nemen. Misschien heeft Ceder gevraagd op de VLD -lijst te komen en werd hij hij geweigerd. Wie zal het allemaal zeggen. Wat ik ook raar vind, is dat De Wever zich vlugvlug haast om te zeggen dat het Ceder was die de NVA niet wilde compromitteren. Ik denk eerder dat de NVA, na al die heisa, zichzelf niet wilde compromiteren met VB-er Ceder en hem op een elegante wijze heeft afgevoerd. Net zoals ze deden met vieze Pol. Kim Geybels, dat was wat anders. Die werd helemaal niet elegant afgevoerd door de NVA. Da's waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be