![]() |
Nieuwe vorm van assielaanvraag: Kindjes van daken smijten.
Ja ja, nu men inziet dat Maggie geen begrip heeft voor hongerstakers hebben ze iets nieuws gevonden:
Geef ons papieren of we smijten ons kinnekes van't dak! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
simpel: asiel , da da !!!! |
Citaat:
|
Het gaat dan ook vaak om menselijke drama's. Dat vind ik niets om licht over te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten smijten, dan opsluiten een Albanese psychiatrische instelling.
Toegeven aan zulke chantage gaat alleen maar meer chantage teweeg brengen. En als het teveel wordt, en de nieuw ter zake doende politici toch eens neen blijven zeggen, een kinder-wolkbreuk veroorzaken... dan hebben ipv een gezin dat gegooid wordt en/of springt, een heel dorp. |
Citaat:
|
Citaat:
noood of chantage ?? |
Als dat lukt, ga ik ook met mijn kinderen ergens een dak op en dreig ik ze naar beneden te gooien als de traditio's de verkiezingsuitslag aan vlaamse kant niet onmiddellijk respecteren. Voila, goed idee van dat Albanees koppel. Ik ben ook al meer dan 25 jaar op zoek naar rechtvaardigheid en respect tov de vlaamse burger in dit land.
|
Citaat:
|
25 jaar rondgezeuld in heel europa door mensenhandelaars, als ze die hard aanpakken zal het probleem veel minder zijn.
Mensenhandelaars moeten sowiso eurpees burgerschap verliezen en stevige straffen op zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be