![]() |
Vrouwen willen een perfecte vagina.
Vraag is wel:
1. Wat is een perfecte vagina ? 2. Worden zij opgehitst door domme vrouwenblaadjes als de Viva en de Flair ? http://www.powned.tv/nieuws/raar/201...te_vagina.html |
da's kut :-D
ik zeg: ![]() |
Citaat:
|
kon't nie laten :oops:
|
Jak besnijdenissen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een man zou zijn en een vrouw zou willen versieren, dan zou ik mijlenver weg blijven van dat soort KUT. Voor één keer is dit een stijlfiguur 'pars pro totem'. Zo de kut, zo het brein, zou ik zeggen: verknipt en vernaaid. Je moet er maar goesting in hebben. |
Citaat:
Voor mij is de perfecte vagina eentje waar de perfecte vrouw aan vast zit. Er is zoveel variatie in vagina's dat het niet eens mogelijk een gemiddelde of norm te bepalen laat staan perfectie. Ik heb vagina's gezien waar de clitoris onvindbaar verstopt was, anderen zonder binnenste schaamlippen of net met zeer grote, zeer doorbloedde of net relatief bleke. Maar wat belangrijker is dan de vagina is wat ze ermee doet ;) |
Ik denk niet dat de verminking de gevoelens bevorderen .
Goede sex is een kwestie van geven en nemen , en zit voornamelijk tussen je twee oren . mentaliteit . En hoe ecxtremer de uitingen en uiterlijk vertoon , hoe tammer het kotkonijn . |
Vagina's zijn van nature perfect.
Enfin, op elk potje past wel een dekseltje ofzoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
dit is het zoveelste bewijs van een gecreeërd en verzonnen probleem wat wil men? de vagina van een 5jarige? er is een reden waarom ca 90-95% vd mannen dat onaantrekkelijk vinden op je 20e zoiets bijeenopereren lijkt me onverstandig en ge hebt gelijk van een schoon tafel kunt ge niet altijd even goed eten |
Citaat:
Een volwassen vrouw met slechts een streepje ipv een liefdesopening. |
Citaat:
Mijn vriendin kreeg zelfs bij de gynaecoloog de vraag of ze besneden was.... nieuwsflash: er zijn vrouwen met zeer kleine binnenste schaamlippen, dat is doodnormaal. Wat een bullshit dat zelfs een gynaecoloog zo'n idiote vragen durft stellen. Dan is het ver gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be