Echte Waal |
25 juli 2012 07:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii
(Bericht 6240278)
Wat een stnkende hoop gezever.
|
Ja, de Zever, de Hoop van Vlaanderen! Maar nu dat hij vermagerd is stinkt hij minder zeker? :-D:-D
Citaat:
De grondwet zegt dat de Koning, allé jullie koning, politiek neutraal moet zijn - en dat is hij duidelijk niet, zoals Maddens heel goed bewijst.
|
No shit Sherlock! :-D:-D:-D
De Koning moet zijn Koninshuis beschermen tegen republiekeinen, dit is logica.
Wat ik niet begrijp is hoe dit dik gezever in De Morgen kan worden geschreven?8O
Citaat:
Maarja, de grondwet dient enkel door de ubtermenschen uit het noorden nageleefd te worden.
|
Ik denk dat je aarzelde tussen 'untermenschen' and 'ubermenchen', zo 'ubtermenschen'
Citaat:
En het is natuurlijk geen erg als men die negerkes een klpa geeft... dat is jullie voorrecht...
|
Ha? Nog niet opgemerkt dat vlamingen nu zwart zijn? Maar als het zo is, dan waarom niet gvd! Zoals vroeger in Congo ! "Werk harder, negerke!" (*KLAP*)
:-D:-D:-D
Citaat:
Tja wel raar hoe de 'Belgicisten' de Belgische regels altijd aan hun laars vegen en daardoor telkens in de kaarten van de Vlaamse nationalisten spelen... :-D
|
Echte Walen weten wat Vlamingen van hen denken en zijn geen Belgicains. Ze kijken naar Frankrijk met nostalgie.
Frankrijk is een echte republiek, dus echte Walen zijn ook geen royalisten. Maar het neemt niet weg dat wij een grote meneer als Mr de Strihou kunnen apprecieren.
Met warmer dagen begint mijn leeuw te stinken. Ik durf hem niet te klappen, hij heeft een kwade oog. En van water houdt hij niet. Het wordt moeilijk in Belgie! :|
|