![]() |
Goedkope stunts & wanhopige partijen
Het lijkt me een leuk idee om alle goedkope stunts en wanhopige daden te verzamelen en hier is de eerste al:
Parlementslid schildert parkeerplaats voor gehandicapten opnieuw blauw Let vooral op de foto's met het perfecte haar, de overtuigende glimlach, de kledij zonder enkel spatje verf en de decolleté. |
Citaat:
Ik walg van die mensen. |
Citaat:
Ampe, de vranke snuit die vorige jaar Peumans onderbrak. Dat mens moet eerst manieren leren! |
Ze gaat de kosten van haar stunt toch ingebracht hebben in haar verkiezingsuitgaven? Zoniet, bye bye.
|
Umm - let vooral op hoe klein het plekje is die door haar beschilderd werdt en dat ze bovendien een deel van de 'rolstoel' overschildert heeft omdat naar de fotojournalist glimlachen en kijken wat ge doet niet te verzoenen zijn...
|
Maar Phaedra 'Politiek is niet mijn ding' Hoste op de lijst zetten in Antwerpen hoort ook op de lijst hoor.
|
Mijn vraag is toch: mag dat wel? Mag een burger daartoe het heft in eigen handen nemen?
|
Oh, En Bartje 'Ik ga lokdames inzetten, um euh um - na de verkiezingen, echt waar' Somers... die hoort hier ook thuis
|
Na de puinhopen van Guy Maurice Marie-Louise Verhofstadt en de Snel-Belgwet van de regering-Verhofstadt I gaan zij parkeerplaatsen schilderen.
Ik mag aannemen dat hier gevangenisstraffen op staan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De LDD is ook wanhopig laag gevallen:
Lieve Landuyt (LDD) koopt burgemeesterwebsite :lol::lol: Ter info : zij is in 2011 overgelopen van de CD&V .... waar ze is overgelopen van de SP (in 2002) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit De Bart Dewever Chronicles gezien lol |
Dit heeft Caroline Gennez vorige maand bedacht om de lage score van sp.a wat op te krikken:
Zes uur lang Caroline Gennez op Radio Reflex :lolabove::lolabove::lolabove: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be