Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Goedkope stunts & wanhopige partijen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174048)

Amon_Re 25 juli 2012 15:05

Goedkope stunts & wanhopige partijen

Het lijkt me een leuk idee om alle goedkope stunts en wanhopige daden te verzamelen en hier is de eerste al:

Parlementslid schildert parkeerplaats voor gehandicapten opnieuw blauw

Let vooral op de foto's met het perfecte haar, de overtuigende glimlach, de kledij zonder enkel spatje verf en de decolleté.

Demper 25 juli 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6241047)
Het lijkt me een leuk idee om alle goedkope stunts en wanhopige daden te verzamelen en hier is de eerste al:

Let vooral op de foto's met het perfecte haar, de overtuigende glimlach, de kledij zonder enkel spatje verf en de decolleté.

Wat een wanhopige zielige partij die VLD.
Ik walg van die mensen.

Bokkenreyder 25 juli 2012 15:11

Citaat:

Typisch voorbeeld van een blanc bleu belge!
Ampe, de vranke snuit die vorige jaar Peumans onderbrak. Dat mens moet eerst manieren leren!

Txiki 25 juli 2012 15:11

Ze gaat de kosten van haar stunt toch ingebracht hebben in haar verkiezingsuitgaven? Zoniet, bye bye.

Salvadorii 25 juli 2012 15:12

Umm - let vooral op hoe klein het plekje is die door haar beschilderd werdt en dat ze bovendien een deel van de 'rolstoel' overschildert heeft omdat naar de fotojournalist glimlachen en kijken wat ge doet niet te verzoenen zijn...

Salvadorii 25 juli 2012 15:13

Maar Phaedra 'Politiek is niet mijn ding' Hoste op de lijst zetten in Antwerpen hoort ook op de lijst hoor.

Txiki 25 juli 2012 15:15

Mijn vraag is toch: mag dat wel? Mag een burger daartoe het heft in eigen handen nemen?

Salvadorii 25 juli 2012 15:15

Oh, En Bartje 'Ik ga lokdames inzetten, um euh um - na de verkiezingen, echt waar' Somers... die hoort hier ook thuis

Demper 25 juli 2012 15:16

Na de puinhopen van Guy Maurice Marie-Louise Verhofstadt en de Snel-Belgwet van de regering-Verhofstadt I gaan zij parkeerplaatsen schilderen.

Ik mag aannemen dat hier gevangenisstraffen op staan?

Amon_Re 25 juli 2012 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6241063)
Ze gaat de kosten van haar stunt toch ingebracht hebben in haar verkiezingsuitgaven? Zoniet, bye bye.

Ain't gonna happen.

Txiki 25 juli 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6241059)
Wat een wanhopige zielige partij die VLD.
Ik walg van die mensen.

2

Amon_Re 25 juli 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6241071)
Mijn vraag is toch: mag dat wel? Mag een burger daartoe het heft in eigen handen nemen?

Nee. Eigenlijk valt dit onder vandalisme.

Antoon 25 juli 2012 15:21

De LDD is ook wanhopig laag gevallen:

Lieve Landuyt (LDD) koopt burgemeesterwebsite

:lol::lol:

Ter info : zij is in 2011 overgelopen van de CD&V .... waar ze is overgelopen van de SP (in 2002)

Salvadorii 25 juli 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6241074)
Na de puinhopen van Guy Maurice Marie-Louise Verhofstadt en de Snel-Belgwet van de regering-Verhofstadt I gaan zij parkeerplaatsen schilderen.

Ik mag aannemen dat hier gevangenisstraffen op staan?

Het kan zijn dat ze een werkstraf uitvoert he ;-)

fonne 25 juli 2012 15:22

Citaat:

Wat deed die militair in BNC outfit daar eigenlijk? Dreigde er gevaar voor de volksgezondheid?

Demper 25 juli 2012 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6241084)
Het kan zijn dat ze een werkstraf uitvoert he ;-)

:lol:

Salvadorii 25 juli 2012 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6241085)
Wat deed die militair in BNC outfit daar eigenlijk? Dreigde er gevaar voor de volksgezondheid?

Een VLDer met chemische stoffen in handen - is sowieso een gevaar voor de modale Vlaming hé ;-)

Salvadorii 25 juli 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6241083)
De LDD is ook wanhopig laag gevallen:

Lieve Landuyt (LDD) koopt burgemeesterwebsite

:lol::lol:

Ter info : zij is in 2011 overgelopen van de CD&V .... waar ze is overgelopen van de SP (in 2002)

Wellicht zit een terminator op haar te jagen - dat verklaart meteen al da lopen alsook de identiteitsfraude ;-)

Nooit De Bart Dewever Chronicles gezien lol

Antoon 25 juli 2012 15:46

Dit heeft Caroline Gennez vorige maand bedacht om de lage score van sp.a wat op te krikken:

Zes uur lang Caroline Gennez op Radio Reflex

:lolabove::lolabove::lolabove:

Salvadorii 25 juli 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6241125)
Dit heeft Caroline Gennez vorige maand bedacht om de lage score van sp.a wat op te krikken:

Zes uur lang Caroline Gennez op Radio Reflex

:lolabove::lolabove::lolabove:

Wat? Bij sp.a komen we op voor de rechten van de vrouw (vache of niet) ... ik bewijs dat niet enkel mannelijke en Alien politici 18-jarigen kunnen misbruiken...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be