![]() |
griekenland wint, en verdiend!!!!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ronaldo en figo!! wat een mannen pfff... ze bakten er toch anders niet veel van hoor, ik had veeel beter verwacht en ok, portugal had meer balbezit, maar ze klungelden toch? Griekenland was gewoon ijzersterk defensief!! |
Inderdaad en dik verdiend!
Overigens mooi dat een ploeg met enkel echte volksgenoten hun landskleuren hebben verdedigd en uiteindelijk ook de finale wonnen, ipv al die ploegen met genaturaliseerde vreemdelingen. :mrgreen: |
Als iemand me bij het begin van het kampioenschap gevraagd had of Griekenland kampioen mocht worden, dan had ik hoogstwaarschijnlijk "Nee" gezegd. Maar nu eens ze de finale gehaald hadden, mochten ze voor mijn part maar gelijk verder doen en helemaal kampioen spelen. Go Hellas Go!
|
Bravo Griekenland.
Ook bravo Portugal voor sportieve houding na de match en mooie stadions met mooi spektakel. |
Die verbonden volksgenoten hadden wel een niet-volksgenoot nodig om hen te vertellen wat ze moesten doen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdiend, baja, schoon voetbal? Van geen kanten!
Moet wel zeggen dat de Portugezen het aan zichzelf te danken hebben! Hadden ze de Grieken direct bij de keel gegrepen zoals ze met Nederland deden, dan hadden ze bij de rust al 3-0 voorgestaan; jammer genoeg werden ze maar wakker na de goal :cry: Want na de goal zijn de Grieken nog amper aan de goal geweest, beetje betonvoetbal zoals het voetbal van La Gantois in de Belgische competitie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was in dit tornooi vooral een fan van Tsjechië (met onze Rozehnal é)! |
Citaat:
|
Citaat:
Ook Europa heeft nood aan leidende naties hé! :twisted: 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn geld stond trouwens ook op onze Boheemse en Moravische vrienden trouwens. Wie heeft er Koller ook alweer ontdekt? |
Citaat:
Afijn, welke revolutie? :mrgreen: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be