![]() |
Salafisme is de grootste bedreiging voor België
Wat anderen ook mogen beweren, niet de NVA, maar salafisme, is de grootste bedreiging voor België! :lol:
Nee maar, het blijkt dat we meer troepen nodig hebben om aanhangers van deze stroming, die er een parallelle samenleving op nahouden, op te sporen en... Aldus, de generaal van de staatsveiligheid. ... En het land uitwijzen, waar ze hun middelleuwse praktijken en gebruiken naar believen kunnen uitvoeren, lijkt me hier aangewezen. Salafisme is de grootste bedreiging voor België |
No shit? :D
![]() |
Hmm, hoewel ik het eens ben met wat hij zegt denk ik toch dat de sociaal-economische problemen, het moraal-falliesement van de banken,... grotere risico's vormen voor ons systeem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N-Va en Islam (echt niet alleen de salafisten) zijn inderdaad de grote ondermijners van onze samenleving.
Die willen respectievelijk het land en onze samenlevingsvorm naar de kloten slaan. Bij de N-Va kan je nog beweren dat het de wil is van vele mensen, maar de islamieten zijn voorlopig nog een minderheid van religieuze zotten. Het kan geen kwaad om beiden nauwkeurig in 't oog te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste zin van het artikel lijkt me veel beter: "Salafisme, de radicaalste stroming binnen de islam, vormt de grootste bedreiging voor de Belgische democratie."
Voor België is het niet per se een bedreiging. België zal blijven bestaan als shariastaat. :-P |
Citaat:
Staatsveilligheid trekt aan de alarmbel voor een reden, het heeft meer troepen en middelen nodig, laten we hen daarin voorzien. In het kort: opsporen en buitenzwieren. |
Citaat:
|
We kunnen misschien stoppen met rond alle lange tenen te dansen uit angst om racist genoemd te worden? Ik ben een voorstander van tollerante, empathie etc maar als je naar de knack artikels kijkt over Belkacem en wat hij in jeugdhuizen heeft kunnen doen ondanks waarschuwingen van medewerkers...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be