![]() |
dit plaatste ik hier vorige week vrijdag en dit werd ondertussen naar koetjes en kalfjes verwezen ... tssss tssss tssss moderators toch......
Geplaatst: Vr Jul 02, 2004 5:55 pm Onderwerp: maar een gedachte die bij mij opkwam -------------------------------------------------------------------------------- in verband met de pedozaak. wie herinnert zich nog de getuigenis van een van de meisjes dat ze Dutroux hoorde bellen met een zekere Michel 'dat het gelukt was' (of zo iets in die aard he) Hoe heet nu dien enen kwiet ? Juist : MICHEL Fourniret. zou het toeval zijn ?? en wat hoor ik nu juist op nieuws van 10 uur van radio 4fm ? Dat de franse justitie reeds in 1989 (?) aan de Belgische justitie gevraagd had om een huiszoeking te doen bij Michel Fourniret ivm een zaak van wapens. En wie deed de huiszoeking ? Een ondertussen overleden BOB-er die in de zaak Dutroux meermaals genoemd werd als een beschermheer van Dutroux en Nihoul. (naam niet verstaan op de radio sorry) Het zal wel toeval zijn zeker ..... ? (?) het juiste jaartal kon ik niet goed horen want mijne radio stond nog te stil. Dit werpt al een ander licht op de affaire want had men niet gezegd dat Fourniret een totale onbekende was voor het Belgische gerecht ? zo onbekend was hij dus toch niet ? Een eerste leugen ? Waarom ? Ik had speurder moeten worden .... |
Dit heeft in elk geval niks met binnenlandse politiek te maken.
|
Ow sorry in welke tak moet je dan posten ivm zaken die gaan over verdwenen en vermoorde Belgische kinderen ?
Over kindermoordenaars die ofwel Belg zijn ofwel in Belgie zijn opgepakt ? Ik zie hier op dit forum gelukkig nog geen rubriek 'Doofpot' staan. |
Citaat:
|
ge had michel lelievre, michelle martin en michel nihoul ook....
|
Vreemd op het nieuws om 11 : geen woord meer.... ?
|
Citaat:
't is inderdaad allemaal wel weer nogal toevallig, ik zal thuis die rijkswachter ies opsnorren, want hij zal wel in de lijkenlijst van D Deconinck opgenomen zijn. |
Ik heb de rijkswachter al gevonden in een artikel van GVA.
Citaat:
|
Dus wist men, of zou men moeten geweten hebben dat die Fourniret gene zuivere was....
Nog effe en we komen te weten dat Fourniret 'toevallig' zijnen auto liet onderhouden door Dutroux zeker... ? Maar Fourniret was dus in feite geen onbekende voor de Belgische politiediensten... Ik denk niet dat men alle dagen een vraag krijgt vanuit het buitenland om een huiszoeking te doen.. Belangrijk vind ik vooral dat men gelogen heeft over het feit dat men hem helemaal niet kende. |
Om 1 uur opnieuw gehoord. De rijkswacht kende Fourniret vanaf 1996.
Waarom dan eerst die leugen dat men er niets van wist ? Of was het dossier 'verdwenen' ? En waarom was het dan verdwenen ? Der verdwijnen toch nogal veel dossiers bij onze gerechtelijke instanties he (behalve van superboetes)... |
Uit het VTM-journaal
Citaat:
|
Dat boeltje stink dus heel duidelijk.
Blijkbaar zou diene tiep ook aktief geweest zijn in de wapenhandel ... terug een "geïsoleerde pervert" natuurlijk. :roll: |
Zal het weer 7 jaar duren voordat hij veroordeeld wordt? :cry:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be