![]() |
Citaat:
|
De gemeente had toch geld teveel dus...
|
Zucht...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Awel, eigenlijk is dit best wel interessant. In plaats van de eeuwige scepsis, zo eens een andere stem te horen.
Of er nu echt vliegende schotels zijn is een vraag die ik hier in het midden laat, maar ik vind toch dat het fenomeen eens serieus genomen mag worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er namelijk zelf -gedurende een aantal minuten- een gezien in Oostduinkerke op 23 September 1982 rond 6u 's ochtends. Wat het juist was, waar het vandaan kwam, doe ik geen uitspraken over. Het was (en is) iets onverklaarbaars en anderen zagen het met mij. En nee, geen van de 'normale verklaringen' is mogelijk. (vuurbal, ballon, stealth vliegtuig, poollicht, helicopter, vuurwerk, sateliet, fata morgana, planeet, opgezet spel, .... ) |
Zelfs niet gedronken ?
|
water 0X 8)
|
Citaat:
|
Dat is zo'n bericht dat je eerder verwacht uit 1 of ander afgelegen shithole in de USA : "My poh saw him a juuw-ef-ooow!"
:lol: :lol: |
Citaat:
|
Waarom zou je het NIET geloven?
Ik heb geen enkel persoonlijk voordeel bij dit verhaal. |
Citaat:
Een vergelijkbaar verschijnsel hebben we met Psi experimenten. Er wordt daar consitent aangetoond dat mensen dingen kunnen die wetenschappelijk gezien niet te verklaren zijn. Deze experimenten zijn honderden malen herhaald, uitgeplozen, omgekeerd en getest, en meestal werden dezelfde resultaten gevonden, terwijl men elk mogelijk artefact (iets wat onbedoeld meespeelt in de resultaten) heeft proberen uit te sluiten. Dit zijn de meest geteste en herhaalde experimenten in de psychologie. Er is echter één probleem: er is geen verklaring voor, tenzij vage concepten zoals buitenzintuidelijke waarneming, thelepathie of voorspellen. Maar de gegevens zijn er: mensen kunnen dingen doen die normaal niet kunnen. Het feit dat dit niet kan verklaard worden is voor de meeste mensen reden genoeg om de gegevens zelf in het belachelijke te trekken, terwijl de resultaten zowat de meest geverifieerde data zijn in de wetenschappelijke geschiedenis. |
Ik heb er trouwens lang, lang, lang over nagedacht en
de enige rationele verklaring die mogelijk zou kunnen zijn is een experimenteel toestel met licht-propulsie. Die dingen bestaan zelfs vandaag nog grotendeels enkel in theorie, laat staan 22 jaar geleden. ![]() http://www.kent.k12.wa.us/staff/trob...2001/LightProp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind je waarneming ook geen onzin parcifal, interessante link trouwens die je daar aangeeft! |
Wie echt geinteresseerd is in het onderwerp (getuigenissen) en de cover up vanwege de overheid MOET dit zien (duurt wel een uurke): d.i.géén hoax!! Getuigenissen van piloten, hogere officieren van de Air Force, secret investigators voor de regering, PhD's, etc, géén Mickey Mouse types...
http://www.topsecrettestimony.com/npcc_full.wmv |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be