![]() |
Of hoe de PS zich boven de wet stelt!
Jaja, de zoon van... de man die zei dat de staatsschuld er vanzelf gekomen is en ook weer vanzelf zou verdwijnen.
Criminaliteit met de paplepel ingegoten. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...audezaak.dhtml Citaat:
|
- lol -
|
Op OP: WTH. Wat is dat voor zever. Hij wil eerste verkozen worden voor hi beschuldigd wordt van corruptie?
Op die andere kerel WTF. Ban hem eens |
Als het gerecht ginder haar op zijn tanden heeft, dan schrijven ze iets uit gelijk een bevel tot verschijning, en laten ze de federale politie hem uit zijn bed lichten.
Als, ... zeg ik wel. . |
Citaat:
|
Citaat:
Wat het forumtopic zelf betreft, inderdaad, de arrogantie van die PS'ers is ongelofelijk. Politieverhoor ? Neen, het past momenteel niet. Of je binnen een paar maand niet eens kunt terugkeren... |
Citaat:
Ik denk dat dat bij ons lekker genegeerd zou worden. |
De vraag is natuurlijk of dit een uitnodiging was, wat hij mag weigeren hoewel het slecht overkomt, of dat hij opgeroepen werd. Zelfs als het slechts een uitnodiging was is het eerder arrogant om te zeggen wanneer het je uitkomt.
|
Citaat:
Aan moderator: Ban Raih Bonhoi & Ray_Bingo aub , of je verliest andere forumleden |
Citaat:
Zoon Mathot is een serieuze fraudeur die in verschillende onfrisse zaakjes betrokken is. Die kerel is zowel geliefd als gehaat. Maar ik denkt dat zijn rijk stilaan uit is ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat in België kan over de partij en taalgrenzen heen.;-) |
Citaat:
maar om je te helpen: knip de naam van de bastaard eerst, en ga dan bijna helemaal links boven, klikken op gebruikersintellingen, en dan even zakken en zoeken naar "vrienden/negeerlijsten" of zoiets; plak daar op de juiste plaats de naam van de forum-crimineel. In principe zet ik nooit, nooit iemand in de negeerlijst; maar nu moest het wel natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Normalerwijze is de procedure omgekeerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alain Mathot dient klacht in voor schending van onderzoeksgeheim.
http://www.knack.be/belga-politiek/a...0153897692.htm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be