![]() |
Gazet van Antwerpen 5.07.04
Lamme Goedzakprijs 2004 voor Etienne Vermeersch Jong-cd&v heeft zaterdagavond haar jaarlijkse Lamme Goedzakprijs uitgereikt. De Lamme Goedzak, voor iemand die zich volgens Jong-cd&v onverdienstelijk heeft opgesteld, gaat naar Etienne Vermeersch. "Etienne Vermeersch is voor ons de moraalridder die verdraagzaamheid predikt maar zelf niet tolerant is voor wie zijn mening niet toegedaan is. De klap op de vuurpijl was zijn vingerwijziging na de verkiezingen door de Vlamingen dom te noemen omdat ze massaal voor het Vlaams Blok stemmen", aldus Jong-cd&v. ----------------------------------------------------------------------------- Ik ben geen fan van CD&V, maar deze 'jongeren' zijn wel verdienstelijk. |
Ik had eerder gedacht dat Vermeersch van het Vlaams Blok de prijs zou krijgen van de 'Beste Blok promotor van het jaar' of zo...
|
Nu breekt m'n klomp en zakt m'n broek af.
|
Optrekken Kistal, optrekken jongen. het is geen zicht...
Of moest ge een vrouwe zijn : laat maar zakken, laat maar zakken.. |
Citaat:
|
Een prijs voor Vermeersch? Bwa, nen euro of twee. Kan in de winter nog dienst doen als heteluchtkachel.
|
Citaat:
|
Zo is het AF, distel.....
|
Citaat:
|
Vermeersch is zo'n voorbeeld van een ideoloog die met handen en voeten gebonden is aan het establishment.
Ik hoop ten zeerste dat de linkerzijde dat ook inziet en hem niet zomaar achterna holt. |
Citaat:
|
Het establishment is neoliberaal.
Ah, je hebt het over liberaal links dus? :wink: |
te veel zout is naar het schijnt niet goed voor de hersenen en te hoge bloeddruk... :roll: :oops:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be