![]() |
Peumans en de NSV
http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...en-van-nsv-ers
Het is dan wel grappig dat de jongerenvoorzitter van de N-VA oud NSV'er is, idem voor Karim Van Overmeire, Bruno Stevenheydens en er zijn er zeker nog wel een aantal. Kan iemand Peumans een warm dekentje bezorgen want die man moet in zijn eigen partij al constant met rillingen zitten. |
Oude krokodillen overleven alles, desnoods vreten ze iedereen op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betwist niet dat NSV partijonafhankelijk is. Traditioneel gaan de meesten van hen naar het Vlaams Belang na hun NSV-studentenjaren. Ik zie enkel de relevantie van dat gegeven niet in deze draad. Het maakt de N-VA niet minder NSV en NSV is nog radicaler dan het Vlaams Belang ten opzichte van vreemdelingen. En hun acties zijn ronduit crimineel, zoals wc-papier naar sans-papiers gooien. (Als grap bij een brainstorm voor acties is dat wel grappig, moet ik eerlijk toegeven, maar het echt doen, niet om te lachen, is iets anders.) Vreemdelingen op alle manieren het leven zuur maken is de kern van NSV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat gebruikt WC papier?
|
Citaat:
Maar natuurlijk mogen leden van politieke studentenverenigingen in de politiek gaan, ook die van het NSV, maar het maakt wel e.e.a. duidelijk over een partij als extremisten bij de partij mogen. |
Citaat:
Bovendien is bekend dat sommige NSV'ers bij de N-VA net aanvoerders waren van het gewelddadige aspect van NSV. Als je bij een extremistische groepering als NSV wilt, dan scheelt er sowieso al iets. |
Citaat:
Ha, ik snap het al: jij zet gemakkelijkheidshalve het Vlaams-nationalisme in het extremistisch, en dus ook xenofoob hoekje. typisch rood-Beligicistisch denken. |
Citaat:
|
Citaat:
En om iemand af te tuigen zijn de Comac'ers echt wel te braaf. In een gesprek met een anarchist werd wel duidelijk dat zij geen tegenstander van geweld zijn. Er komen soms anarchisten naar acties van Comac –iedereen mag komen– maar het zijn geen leden. Van een Comac'er die iemand aftuigde heb ik nog nooit iets vernomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de indruk Robke dat jij al wat in het linkse sfeertje rondgestrooid wordt met graagte verder verspreid en zonder nadenken debiteert, maar dat je nooit met harde bewijzen afkomt. Het ligt natuurlijk aan je jonge leeftijd: de meesten vinden het op die leeftijd cool om linkiewinkie en wereldverbeteraar te zijn. Tot ze afgestudeerd zijn en zelf dik centjes verdienen. Degenen die in hun studies mislukken dreigen nog wel eens die linkse ideetjes trouw te blijven omdat ze dat als enige manier dan zien om in de grote koek te delen. Die zitten dan bij PVDA of Rood. Er is echt niets mis met jou en voor ons niets nieuws onder de zon.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be