![]() |
Welke methode gebruiken Maxima en Willem-Alexander?
![]() Het viel mij op dat het laatste prinsesje in 2009 werd geboren en dat de Oranjes gestopt zijn met kinderen te maken. Dus geen nieuw prinsje meer op prinsjesdag. Ik vraag mij af welke geboorte beperkingsmethode ze gebruiken? Weet iemand iets hierover? ![]() |
Elke avond een regel of tien lezen uit het werk van de grote schrijver EC. ;-)
|
Ik denk dat Maxima een in citroensap gedrenkt sponsje gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt het uit? Laat die mensen kweken zoals zij willen.
Op zijn minst heeft het Nederlandse Koningshuis 1 voordeel tegenover de Saksen-Coburgers. Het is geen inteeltnest. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen haar op mijn hoofd die ze ergens in wil beperken, maar ik mag toch een vraag stellen? Er vanuit gaande dat zij de allerbeste methode gebruiken, wat ook een oplossing voor het plebs zou kunnen zijn. Een van die prinsesjes, of moet ik zeggen gravinnetjes, kleinkind van Beatrix oogt Mongools? Syndroom Down-ig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks domme roddel. De prinsen van Sachsen Coburg hebben op zowat elke hoogadelijke dochter gezeten sinds begin van de 19de eeuw. Al dan niet binnen de huwelijksband. Iets wat de Oranges vanaf in't begin vermeden hebben. Ten andere door hun huwen buiten het gebruikelijke adelijke stramien. |
Citaat:
En ja er werd vaak gehuwd in familieverband, maar wel in verre bloedverwantschap, wat hier in de burgerij net hetzelfde was. |
Citaat:
En omdat de burgerij neven en nichten liet huwen, maakt dat inteelt minder schadelijk voor het nageslacht? |
De seksen coburgs :rofl: :rofl: :rofl:
|
Citaat:
af en toe een abortus of elke keer na de seks neemt ze een douche en wast haar vagina met azijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be