![]() |
Anonymous gaat terreurbanken gijzelen
Banken die gelden hebben gedregd
en het in terreur hebben belegd worden allemaal zuiver digitaal en zonder bankkosten platgelegd. ![]() De Morgen |
:lol:
Anonymous kan niets fundamenteel veranderen. Ze kunnen hoogstens de site platleggen. |
Is wel al meer dan een week oud, hoe is dit verder afgelopen ? Of heeft de bank nog tijd om zich te bedenken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun dreigement dat ze heel het internet kunnen platleggen geloof ik niet meteen. Tenzij een aantal belangrijke verbindingen via een satelliet loopt....maar dat weet ik niet. |
Citaat:
Hoe kan je ze serieus nemen met die claim dat ze het internet kunnen platleggen. |
Hoewel ze zelf terroriseren
wil ik anonymous toch eren. Hun middelen dienen een goed doel. Opkuisen van vunzigheid is cool. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard. Het kan evengoed een flik zijn die zich in de chatbox aanmeldt. Hun anonimiteit werkt de organisatie ook tegen.
|
Dat ze nekeer de belastingsparadijzen aanpakken. Daar zit 32 trillion US$ weggestoken.
|
Yesterday paper : Sunatimes (Somalië)
|
Anonymous zit vol met wereldvreemde figuren, die vroeger keihard gepest zijn.
En dan nu intressant gaan doen. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Man, had ik maar zo,n mooi leven ! :rofl: |
Citaat:
Ze gaan uw petje mijlenver te boven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben nog helemaal niets echt nuttigs gedaan. Het gaat mijn petje helemaal niet te boven, ik zie er gewoon de meerwaarde niet van in |
Citaat:
De vraag blijft dus of ze de baksoftware kunnen bereiken of zich louter beperken tot het lamleggen van de hoop. Als ze het eerste bereiken, zou dat (denk ik) enkel bij minder gesofsticeerde banken lukken die op zich ook weinig impact veroorzaken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be