![]() |
Is broccoli een homo-groente?
Laatst een discussie gehad met mijn ma over de geschiedenis van den broccoli in den Delhaize.
Broccoli werd daar in de jaren '80 voor het eerst geïntroduceerd. Mijn moeder vond dat toen een opgedirkte bloemkool, en moest er niks van hebben. In de jaren '90 is den Delhaize daarom allerlei dikke sauzen beginnen verkopen om over den broccoli te gieten (zoals pikante bechamelle-saus). Mijn ma is dan bijgedraaid en heeft sindsdien meermaals broccoli bereid. Zijn er voor u ook groenten of fruit die ge associeert met een bepaald gestigmatiseerd deel van de bevolking? |
Helemaal niet! Ik ben 100% hetero en heb broccoli zeer graag. Ik heb trouwens nog broccoli gisteravond gegeten. En ik associeer geen enkele fruit of groente met zoiets.
|
Ik associeer witloof met politici: ik lust ze rauw.
|
brocoli is heerlijk met béarnaisesaus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hormonen in ons vlees hebben wel degelijk geleid tot de feminisering van de man in het Westen. Dat mensen groenten en fruit met allerlei andere zaken associëren, is niet nieuw hé. Heel de geschiedenis van afrodisiaca toont dat aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spruitjes zijn cool
![]() |
Citaat:
|
"""Zijn er voor u ook groenten of fruit die ge associeert met een bepaald gestigmatiseerd deel van de bevolking?"""
Er staat mij iets voor de geest i.v.m. een komkommer....maar 'k zou begot niet meer weten wat precies....en ik dacht ook niet dat dat geassocieerd was met een gestigmatiseerd deel van de bevolking , maar 'k kan me vergissen.... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Wist gij dat nog niet? |
Andijvie is voor bedienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be