![]() |
Concessiehouder NMBS doet wat zij wil met haar prijzen
Prijzen worden in alle stilte (stiekem) regelmatig hoger.
Sinds 2008: http://www.gva.be/antwerpen/prijs-tr...er-sporen.aspx http://www.treintrambus.be/actueel/f...&t=335&start=0 2010 http://www.gva.be/nieuws/economie/be...geschrapt.aspx Titel: Biljet tot 17,6% duurder NMBS trekt tarieven op vanaf februari 2011 Citaat: Het Laatste Nieuws – 7.10.10 artikel Michiel Galle Ook parkings moeten era an geloven: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=H13GGODB 2012 http://www.clint.be/actua/binnenland...-op-1-februari Ook international tickets worden duurder: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.845553 En wat doet de voogdijminister in dit geval tegenover zijn concessiehouder om onze belangen te behartigen? Niets! En waar blijft de vakbond voor deze die aangesloten zijn en elke maand een bijdrage betalen? Waarom betalen wij de vakbonden eigenlijk als er toch geen beweging is te zien? Iedereen weet dat bij de postjes elke partij vertegenwoordigd is en ook de vakbond is dat de reden waarom er niets gebeurd. Men ging de “holding” stoppen net zoals men het Senaat ging “stoppen” maar het blijft allemaal lopen. Zelf in het “Belgian House” lopen de kosten op terwijl dat de “werkende mieren “ overal moeten inleveren. Wie zijn nu de debielen is ook een goede vraag? Ondertussen gebeurd er dit: http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...fbetalen.dhtml http://www.gva.be/nieuws/economie/ai...ijd-terug.aspx http://trends.knack.be/economie/belg...0060234623.htm http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101102_079 http://www.vandaag.be/economie/82972...ijd-terug.html En wie gaat dit terugbetalen is ook een goede vraag? http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...-bij-ECB.dhtml |
En de service gaat er niet bepaald op vooruit. Misschien heeft men dat geld nodig om nog wat meer rode lichten, verkeersdrempels, en flitsbakjes te zetten, kwestie van zowel het openbaar vervoer als het autogebruik compleet naar de kloten te helpen.
|
Noem jij dit nog een "openbare dienst" het is potverdorie allemaal in handen. Met gelden die constant versluist worden voor zaken die niets met de openbare dienst of lastenboek te maken hebben.
Belgisch politiek "gesjoemel" op zijn best en de top van bepaalde vakbonden kijken ernaar... Of zijn bezig naar persoonlijke voordelen te zoeken. Quid: Notionele interesten of omzetten in patrimonium... Fier mogen zij zijn tegenover de volgende generaties die alleen maar de schulden krijgen van hun dagelijks goed leven. Schijnbaar klopt het dan toch: <<Geef de Belg frieten en spelen en hij is gelukkig>> :roll::roll::roll::roll::roll: |
Citaat:
A. Merkel zegt : SPAREN. De "regering" heeft geld nodig, véél geld...verder moet je niet zoeken. :x |
Wanneer worden de baard en zijn pion hiervoor ter verantwoording geroepen?
|
Citaat:
De ganse bende die de NMBS opsplitste ter verantwoording roepen ! :x |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal gebeuren zoals in de tijd van de Keizers van Rome Met de vinger naar beneden.:lol: http://www.standaard.be/artikel/deta...20610_00179358 In zijn geval begon het al met paars-groen 1-2 net zoals nu met de "manipulering" van de ganse regering. Wie denk je dat eerste minister is? Dat is het gevaar van een technocraat binnen de politiek. Ze zijn allemaal geneigd om naar hen te luisteren denkend dat zij het beter weten... De slechte toestand van de gemeenschapsgoederen is in die jaren in een stroomversnelling gekomen. Men is gaan verkopen om dan te huren. Zelf pensioenfondsen verkopen is mogelijk geweest voor bepaalde "judassen" van het Publiek&administratief recht. Daarom werd Verhofstadt paars 1-2 zo geliefd omdat elke minister kon doen wat hij wilde. Alles was al wettelijk gezien. |
Citaat:
De grootste judassen zitten bij de VLD. De grootste schijnheiligaards zitten bij de CD&V. ;-) |
Privatiseren voor eigen zak of deze van de partijen
Waar zijn onze vakbonden in Godsnaam toch (niet)mee bezig?
Net alsof dat zij niet weten dat de Belgische spoorwegen ook meer en meer onder druk zullen komen met de privatiseringen. Waarom wordt er vandaag geen front aangelegd is het misschien niet de zelfde strijd. Nu in Spanje, pas aan de macht willen de liberalen al bepaalde commissies binnenhalen voor de verkoop van: http://economia.elpais.com/economia/...98_059350.html De Spaanse politieke "charlatans" op hun best: http://economia.elpais.com/economia/...22_856499.html Laten privatiseren zij het beste er laten uithalen en verkopen om het dan achteraf terug te geven aan de maatschappij omdat er geen geld niet meer is (failliet zijn). Laat dan het publiek geld maar opnieuw komen. Liberalisering op zijn best noemt men dat! En ondertussen de prijzen maar laten opslagen. Zijn onze intellectuelen nu hellemaal debeiel geworden dat zij dat allemaal niet inzien. Wanneer gaan de Belgische vakbonden reageren of krijgen bepaalde onder hen ook commissies bij verkoop van onze spoorwegen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be