![]() |
Subforum literatuur
Graag zou ik een subforum literatuur willen zien op dit forum. Al was het maar om een recent verschenen boek toe te lichten, welk genre ook.
|
Dat kan toch al in K&K?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Toch op z'n minst enkele positieve reacties. Tx.
|
Citaat:
Is dit echter wel de richting die de moderatie wil volgen? Het gaat hier over een politiek forum. |
Eeen Politiek Forum als dit dat zeker niet doen. Er is al plaats voor boekbesprekingen in Maatschappij en Samenleving
|
Citaat:
Ik ben voor. |
Citaat:
Het is hier geen literair theekransje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat heeft het subforum mobiliteit en verkeersveiligheid dan met politiek te maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
"Lood"zwaar never better said |
Citaat:
|
Om nog te zwijgen wat het gezwam van sommigen hier met politiek heeft te maken. Jaren geleden las je hier nog kwalitatieve posts waar je iets van opstak. Dat is nu wel even anders.
|
Lichtjes tegen. Ik ben zelf lid van een aantal andere forae met een subforum literatuur en dat is nergens echt een succes. Vaak quoot een beginstarter een auteur + titel en komen daar dan (zelden) enkele lauwe meningen op van mensen die hetzelfde hebben gelezen. Meer dan 4 of 5 actieve discussiethreads heb ik zelden in zulke literatuurforae gelezen. Daarvoor moet echt geen afzonderlijk subforum worden opgezet.
|
Citaat:
Fictie maakt alleen papierbergen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be